حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3085 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اغتشاشات  نهایت تلاش دشمن  برای نابودی کشور بود
    ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۲
    شناسه : 12006
    بازدید 1194
    4
    دریانیوز// یک عضو بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در یادداشتی نوشت: اعتراضات سال گذشته نهایت تلاش دشمن بود که با طراحی پیچیده به دنبال ویران‌سازی ایران اسلامی بود اما با بصیرت و هوشیاری رهبری و مردم شکست خورد.
    ارسال توسط : نویسنده : مریم عزیزی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// یک عضو بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در یادداشتی نوشت: اعتراضات سال گذشته نهایت تلاش دشمن بود که با طراحی پیچیده به دنبال ویران‌سازی ایران اسلامی بود اما با بصیرت و هوشیاری رهبری و مردم شکست خورد.
    انقلاب شکوهمند اسلامی یک حادثه ریشه‌دار فرهنگی عقیدتی است، هر سال تلاش دشمنان برای منزوی کردن انقلاب افزون‌تر می‌شود لذا همه آحاد جامعه برای حفظ این دستاورد باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم. نظام مقدس اسلامی در مقابل تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی، نستوه و استوار ایستاده است. اغتشاشات اخیر را می‌توان در ساحت‌های مختلفی بررسی کرد. موضوعی که نیاز به کندوکاو جدی و بررسی‌های عمیق‌تری دارد.
    ماجرا خیلی واضح است که ماجرای حجاب و فوت خانم امینی، یک بهانه بود و سازماندهی انجام شده بود و دشمنان بر این بهانه سوار شدند و جلو آمدند. دشمنان در اغتشاشات سال گذشته، یک مسئله فرهنگی یعنی حجاب را برای شروع اغتشاشات به عنوان محور اصلی انتخاب کردند. چرا که نماد و ظاهر جامعه اسلامی، حجاب است و در اینجا حجاب که نماد جامعه اسلامی است، قدرتی دارد که قدرت اعتقادی اسلام است. حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور، اگرچه پرده از توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی برداشت و مردم را بیشتر نسبت به برخی حقایق آشنا ساخت، اما خسارات ناراحت‌کننده‌ای از جمله شهادت چندین تن از حافظان امنیت و همچنین برهم خوردن امنیت روانی عموم جامعه را در پی داشت.

    اعتراضات سال گذشته نهایت تلاش دشمن بود که با طراحی پیچیده به دنبال ویران‌سازی ایران اسلامی بود و با بصیرت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شکست خورد. مردم، ولی‌نعمت انقلاب و نظام هستند، بخش زیادی از اغتشاشات سال گذشته، توسط مردم و بسیجیان مدیریت شد و پایان یافت. مردم ایران همواره در تمام عرصه‌ها و اتفاقات از قبیل سیل، زلزله و… وارد میدان جهاد شده‌اند.مردم ایران نه تنها متضاد با حکومت فکر نمی‌کنند بلکه همسو و هم‌نظر با حکومت هستند، اما رسانه‌های غربی در حال القای این موضوع هستند که حکومت در حال تغییر است و مردم این حکومت را نمی‌خواهند و همگان واقفند که این دروغی بیش نیست. انقلاب اسلامی ایران با تأسی از حماسه عظیم حسینی (ع)، رهبری امام خمینی (ره) و پشتوانه خون پاک شهدا، سعادت و تکامل فردی و اجتماعی را هدف نهایی خود قرار داده است و با وجود هجمه‌های سنگین و مداوم دشمنان، همچنان عالمانه از میراث گرانقدر خود پاسداری می کند تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی خود امام زمان(عج) تحویل دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.