حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3082 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 81×
  • تقویم شمسی

    اردیبهشت ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • افزایش اظهارنامه های مالیاتی در هرمزگان
    ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۹
    شناسه : 8969
    بازدید 1195
    10
    مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان خبر داد دریانیوز// مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان گفت: اعتماد موثرصاحبان مشاغل هرمزگان به اداره امورمالیاتی، رشد اظهارنامه های مالیاتی را در بر داشت.
    ارسال توسط : نویسنده : دریا منبع : دریانیوز
    پ
    پ

     جعفر احسانی مهر با اعلام این خبر افزود : در سایه اعتماد و تعامل دوجانبه بین اداره کل امورمالیاتی با صاحبان مشاغل در چارچوب قوانین مالیاتی و اختیارات قانونی خود، اظهارنامه های تسلیمی عملکرد ۱۴۰۱ از رشدی معادل ۲۸ درصد نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است .

    مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان لازمه یک سیستم و نظام عادلانه و کارآمد مالیاتی را شفافیت اقتصادی عنوان کرد و گفت این امر با مشارکت روزافزون فعالان اقتصادی استان از طریق ارائه اظهارنامه های مالیاتی رو به افزایش است .

    جعفر احسانی مهر ضمن برشمردن دستاوردهای نظام مالیاتی در دولت مردمی سیزدهم گفت : نظام مالیاتی با ایجاد شفافیت و به تبع آن هوشمند سازی و با تاکید بر ضرورت مالیات ستانی مبتنی بر اطلاعات شفاف و قابل استناد و بهره گیری از ابزارهای ثبت معاملات و سامانه های اطلاعاتی به دنبال برقراری یک نظام مالیات ستانی هوشمند و استقرار عدالت مالیاتی در کشور است .

    مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان با بیان اینکه وجود برخی موانع و چالش ‏ های پیش روی نظام مالیاتی در ادوار گذشته، کار در حوزه مالیات را بسیار خطیر و دشوار می کرد افزود : راهبردها و برنامه های تحولی نظام مالیاتی در دوره جدید، بسیار کارآمد و موثر بوده بطوری که ماحصل آن بویژه در حوزه تعامل با مودیان و تبصره ماده ۱۰۰ در سال‏جاری مشهود است .

    وی در ادامه سخنان خود : از پزشکان و مدافعان سلامت که در دوران کرونا خدمات ارزنده و شایسته ای به مردم شریف هرمزگان ارائه کردند نیز تشکر و قدردانی نمود و اضافه کرد : طبق گزارش های ارسالی از سوی مردم به مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ و سامانه سوت زنی، برخی از پزشکان کارتخوان نداشته و هزینه درمانی بیماران را از طریق کارت به کارت به غیر و یا وجه نقد درخواست کرده که این کار رنج و درد بیماران و اطرافیان آنان را تشدید می کند و علاوه برآن برابر قانون مصداق جرم مالیاتی ناشی از کتمان درآمد تلقی شده و دارای تبعات می باشد .

    در ادامه جعفر احسانی مهر تاکید کرد اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان تیرماه فرصت دارند جهت ارائه اظهارنامه مالیاتی خود با مراجعه به آدرس my.tax.gov.ir اقدام نمایند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.