حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • گازوییل نفت ستاره خلیج فارس یورو ۵ می‌شود
    ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۵۳
    شناسه : 4461
    بازدید 1308
    3
    مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس: مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از عرضه گازوییل یورو 5 از بهمن ماه در این پالایشگاه خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از عرضه گازوییل یورو ۵ از بهمن ماه در این پالایشگاه خبر داد. به گزارش خبرنگار دریا ، علیرضا جعفرپور مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به برنامه ریزی برای راه اندازی واحد تصفیه گازوییل در این پالایشگاه، اظهار کرد: میزان غلظت گوگرد در گازوییل یورو ۴ حدود ۵۰ppm و در گازوییل یورو ۵ زیر ۱۰ppm است اما گازوییل تولیدی در این پالایشگاه حدود ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ ppm غلظت دارد که با برنامه‌ای در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس طراحی شده تا در بهمن ماه یا در نهایت تا پایان سال واحد تصفیه گازوییل را به بهره برداری می‌رسانیم تا همه ۱۶ تا ۱۸ میلیون لیتر گازوییل تولیدی به کیفیت یورو ۵ برسد.

    وی درباره کیفیت بنزین تولیدی در این پالایشگاه نیز گفت: غلظت گوگرد موجود در بنزین تولیدی پالایشگاه نفت ستاره ده درصد استاندارد بین المللی است و بسیار کیفیت بالایی دارد به طوری که ۱۰ برابر از استاندارد جهانی، گوگرد کمتری دارد و تلاش داریم تا گازوییل تولیدی در این پالایشگاه نیز به حد بسیار با کیفیتی ارتقا دهیم.پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی کشور و خاورمیانه است که روزانه بیش از ۴۵ درصد بنزین مورد نیاز کشور را تولید می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.