حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • کمبود ۴هزار معلم  در هرمزگان
    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۵۱
    شناسه : 1062
    بازدید 11095
    17
    مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از کمبود 4هزار معلم در هرمزگان خبر داد. قویدل در نشست خبری روز پنجشنبه در پاسخ به خبرنگار دریا در خصوص میزان کمبود معلم در استان و فاصله اش تا رسیدن به استانداردها و اقدامات صورت گرفته برای رفع این کمبود افزود: گرچه در سال های اخیر بخشی از کمبود معلم در استان برطرف شده است، اما همچنان چهار هزار معلم در استان کمبود وجود دارد وهر سال تعدادی معلم نیز بازنشسته می شوند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از کمبود ۴هزار معلم در هرمزگان خبر داد. قویدل در نشست خبری روز پنجشنبه در پاسخ به خبرنگار دریا در خصوص میزان کمبود معلم در استان و فاصله اش تا رسیدن به استانداردها و اقدامات صورت گرفته برای رفع این کمبود افزود: گرچه در سال های اخیر بخشی از کمبود معلم در استان برطرف شده است، اما همچنان چهار هزار معلم در استان کمبود وجود دارد وهر سال تعدادی معلم نیز بازنشسته می شوند. قویدل اظهار داشت: هر ساله تعدادی معلم از طریق ماده ۲۸و دانشگاه فرهنگیان جذب می شود که با پیگیری استاندار هرمزگان و موافقت وزير آموزش و پرورش، سهمیه پذیرش در دانشگاه فرهنگیان برای استان افزایش یافت. وی مدعی شد این کمبود نیرو باعث نمی شود خللی در بخش آموزش فراهم شود و از طریق اضافه تدریس، خرید خدمات آموزشی و… اثرات این کمبودها تا حد زیادی برطرف شده است.

    مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه ۳۵۲ واحد آموزشی در استان نیاز به مقاوم سازی دارد؛ اظهار داشت : اعتبار مورد نیاز این بخش دو هزار میلیارد تومان است.قویدل گفت: ساخت ده فضای آموزشی ۱۲کلاسه با مشارکت خیرین و شورای آموزش و پرورش مصوب شده که هزینه ساخت هرکدام ۲۰میلیارد تومان است. وی از احداث و راه اندازی هنرستان های تخصصی جهت تربیت نیروهای مورد نیاز صنایع در حوزه های فولاد پتروشیمی، پالایشگاه ها و… در سطح استان خبرداد وگفت: دو هنرستان در جوار فولاد و پالایشگاه از اول مهرماه دانش آموز جذب می کند. قویدل از توزیع ده میلیارد تومان تجهیزات در هنرستان‌های گروه صنعت، خدمات و کشاورزی در استان خبرداد. به گفته وی ۹۸درصد از دانش آموزان در مدارس حضوری بعد از تعطیلات نوروزی شرکت کرده اند. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از حمایت چهار میلیارد تومانی پالایشگاه نفت بندرعباس جهت خرید تجهیزات درمانی در درمانگاه فرهنگیان استان خبرداد وافزود : چهار میلیارد تومان به حساب مدارس حاشیه شهر در اسفند سال گذشته وفروردین امسال واریز شد و دو میلیاردتومان هم به هنرستان های شبانه روزی پرداختیم.

    قویدل با اشاره به توزیع هشت هزار ماسک رایگان در مدارس روستایی و حاشیه ای استان؛ اظهار امیدواری کرد با مشارکت صنایع شش هزار بسته ماسک در ایام برگزاری امتحانات دانش آموزان از طریق صنایع در مدارس توزیع شود. وی گفت: با نظام پزشکی بندرعباس و مدیران مراکز دولتی و خصوصی درمانی جهت بهره گیری از خدمات پزشکان متخصص در درمانگاه فرهنگیان مذاکره شده است. قویدل گفت :کلنگ احداث اولین هنرستان شیلات در هفته جاری با حضور استاندار هرمزگان در سیریک به زمین زده می شود و توسعه رشته معادن در بخش احمدی حاجی آباد، رويدرخمیر و… را در برنامه داریم. وی از تبدیل وضعیت ۸۵۰ نیروی نهضتی به پیمانی در اسفندماه سال گذشته خبرداد و گفت: در طرح امین نیز ۱۴۰نفر روحانی جذب شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.