حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • کسب رتبه برتر اداره کل امور مالیاتی استان هرمزگان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی
    ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
    شناسه : 4031
    بازدید 1598
    13
    دریانیوز// در جریان برگزاری آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر جشنواره استانی شهید رجایی، اداره کل امور مالیاتی استان هرمزگان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز// در جریان برگزاری آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر جشنواره استانی شهید رجایی، اداره کل امور مالیاتی استان هرمزگان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل امورمالیاتی هرمزگان؛ در مراسم تجلیل از دستگاه های برتر استان هرمزگان در جشنواره شهید رجایی که امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ، استاندار و جمعی از مقامات ارشد استان برگزار شد، از رضا آخوندزاده مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان با اهداء لوح تقدیر و تندیس، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

    در بخشی از تقدیرنامه مهدی دوستی، استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی هرمزگان به رضا اخوندزاده مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان امده است: تلاش های ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی و همکاران محترمتان در خدمت رسانی و اجرای مسئولیت ها و وظایف اداری موجب شده است که در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال ۱۴۰۰ از طرف ستاد جشنواره شهید رحایی به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه تولیدی و خدماتی انتخاب گردید.

    این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارمندان شریف آن دستگاه تبریک می گویم و از همت، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکارانتان که موجب ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم عزیز استان هرمزگان گردیده است، تشکر و قدردانی می نمایم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.