حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • کاهش فرارهای مالیاتی  با اجرای قانون پایانه های فروشگاهی
    ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۵:۱۷
    شناسه : 5029
    بازدید 1436
    14
    مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان تاکید کرد مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان گفت:قانون پایانه های فروشگاهی با ایجاد عدالت اقتصادی فرارهای مالیاتی را کاهش خواهد داد.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی هرمزگان
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان گفت:قانون پایانه های فروشگاهی با ایجاد عدالت اقتصادی فرارهای مالیاتی را کاهش خواهد داد.
    به گزارش خبرنگار دریا ، مدیرکل امورمالیاتی استان با اشاره به اینکه رویکرد اخیر نظام مالیاتی در حال حاضر رویکردی شفاف و عدالت محور است گفت: راه‌اندازی پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان موجب شفاف‌سازی مبادلات و فعالیت‌های اقتصادی و شناسایی درآمد واقعی مودیان خواهد شد که نهایتا منجر به برقراری عدالت مالیاتی و کاهش فرارهای مالیاتی خواهد شد.
    رضا آخوندزاده افزود: همزمان با اجرای قانون پایانه های فروشگاهی، اطلاع رسانی گسترده و موثری در خصوص مزایای اجرای این قانون در سطح کشور انجام گرفت و اداره کل امورمالیاتی هرمزگان نیز در همین راستا از ظرفیت رسانه ها، فضای مجازی و خبرگزاری ها درجهت آگاه بخشی به فعالان اقتصادی کمک گرفته و نتایج مثبت اجرای این قانون را اطلاع رسانی نمود.
    وی در ادامه خاطرنشان کرد: کلیه مودیان مشمول این قانون به‌ منظور عضویت در سامانه مودیان و ایجاد کارپوشه خود در این سامانه می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس my.tax.gov.ir و تائید بخش”عضویت در سامانه مودیان و ایجاد کارپوشه” از داشبورد مالیاتی مشخصات کاربری ورود به کارپوشه خود را از طریق پیامک دریافت نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.