حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • برخورد قاطع با متخلفان عرصه های طبیعی
    ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۶:۳۴
    شناسه : 6003
    بازدید 1373
    34
    مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان به متصرفان هشدار داد دریانیوز // حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر دیروز در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت را کار بسیار برجسته و اساسی شهید سلیمانی خواندند....
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان گفت: در راستای سیاست‌های سازمانی و وظایف قانونی با متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی قاطعانه برخورد می‌کنیم .

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ سید محمد نورموسوی با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از انفال گفت: درراستای وظیفه و تعهدات ذاتی سازمانی با تمام تلاش، صیانت و حراست از اراضی ملی و
    عرصه های طبیعی را در دستور کار و اولویت مهم قرارداده ایم.وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های استان هرمزگان «جنگل» است، گفت: صیانت از این سرمایه عظیم و ارزشمند بسیار حائز اهمیت است.

    موسوی با اشاره به اینکه منابع طبیعی سرمایه ملی است، اظهار داشت: حفظ عرصه‌های منابع طبیعی به مشارکتی همگانی نیازمند است.وی گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی در راستای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی از جمله برنامه‌های اولویت دار اداره کل منابع طبیعی استان است.

    مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری هرمزگان تاکید کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به صیانت و حفاظت از جنگل‌ها و عرصه‌های منابع طبیعی است، قطعا بدون مشارکت و همراهی و همکاری مردم نمی‌توان در امر حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی موفق عمل کرد.

    مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با «شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره‌ کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان، گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.