حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • کارکنان و مشتریان بانک مسکن هرمزگان  یک زندانی را آزاد کردند
    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۳۱
    شناسه : 1137
    بازدید 1624
    10
    با برگزاری جشن گلریزان ؛ ماه مبارک رمضان که فرا می رسد دلها به هم نزدیک می شود و نیکی و کمک به همدیگر در این ماه حال و هوای دیگری دارد. در ماه مبارک رمضان سنت های بسیار زیبایی از جمله افطاری دادن، اکرام ایتام و محسنین و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با برگزاری جشن گلریزان شور دیگری دارد و حال و هوای این ماه را زیباتر می‌کند.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: ماه مبارک رمضان که فرا می رسد دلها به هم نزدیک می شود و نیکی و کمک به همدیگر در این ماه حال و هوای دیگری دارد. در ماه مبارک رمضان سنت های بسیار زیبایی از جمله افطاری دادن، اکرام ایتام و محسنین و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با برگزاری جشن گلریزان شور دیگری دارد و حال و هوای این ماه را زیباتر می‌کند. یکی از سنت های که هر ساله در ماه مبارک رمضان در استان هرمزگان انجام می شود برگزاری جشن‌های گلریزان توسط مردم و نهادهای مختلف است. سنت زیبایی که باعث آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شده و آنها را به آغوش خانواده هایشان باز می گرداند.

    در این بین بانک مسکن استان هرمزگان هر ساله با برگزاری جشن گلریزان و جمع‌آوری کمک ها و نذوراتی از کارکنان و مشتریان خیر این بانک، زمینه آزادی زندانیان زیادی را طی این سال‌ها فراهم نموده است. در سال جاری نیز کارکنان و مشتریان خیر این بانک، بار دیگر پیام ‌آور شادی برای خانواده یک زندانی بودند و زمینه آزادی این زندانی را فراهم نمودند. مدیرشعب بانک مسکن استان هرمزگان در این زمینه گفت: کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن با مشارکت ستاد مردمی دیه استان هرمزگان در ماه مبارک رمضان سال جاری زمینه آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد را فراهم نمودند. علی کمالی افزود: این زندانی که بیش از یک سال و سه ماه در زندان به سر می‌برد، به خاطر بدهی ۲ میلیارد ریالی دربند بود که با جمع آوری کمک ها و نذوراتی از سوی کارکنان و مشتریان بانک مسکن استان هرمزگان زمینه آزادی این زندانی را فراهم نمودیم. کمالی اظهارداشت: این کار در شب قدر ماه رمضان انجام شد و خوشبختانه توانستیم دل این زندانی و خانواده او را در این شب عزیز شاد نماییم.

    کمالی خاطرنشان کرد: بانک مسکن استان هرمزگان همواره در کارهای خیر و عام‌ المنفعه و اجرای مسئولیت های اجتماعی پیش قدم بوده و سعی کرده خود را از مردم جدا نداند.وی ادامه داد: صندوق خیریه علی بن ابیطالب(ع) بانک مسکن هرمزگان در طی سال با جمع آوری کمک هایی از سوی همکاران به افراد نیازمند کمک هایی را در زمینه های مختلف از جمله درمانی، تحصیلی و … انجام می دهد. کمالی در پایان خاطرنشان‌کرد: بانک مسکن در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خود نیز مشارکت فعالی دارد و سعی کرده تا جایی که در بضاعت این بانک باشد در این زمینه نیز فعالیت هایی را انجام دهد. قابل ذکراست؛ کارکنان و مشتریان خّیر بانک مسکن در سال جاری سه زندانی با بدهی سه میلیارد و پانصد میلیون ریال از زندان آزاد کرده و به آغوش خانواده بازگردانده‌اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.