حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3330 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • کارمندان سرویس مدرسه فرزندان شان شده اند
    ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
    شناسه : 10525
    بازدید 1260
    7
    دریانیوز// در حالی ساعات کار ادارات 7صبح اعلام شده است که در زمان ورود به ادارات در این ساعت متوجه می شویم که بیشتر آنها نیامده‌اند و بعد از پیگیری درخصوص علت حضور نیافتن شان، متوجه می‌شویم که سرويس مدرسه فرزندان شان شده اند تا فرزند دانش آموزش‌شان را به مدرسه ببرند و دیرتر به محل کار می روند و ارباب رجوع هم در ادارات معطل و سرگردان می ماند. ظهر هم باید یکی دو ساعت بروند و فرزندان شان را از مدرسه برگردانند که این عدم حضور کارمندان در محل کار باعث اختلال در خدمات‌رسانی به مردم شده است.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// در حالی ساعات کار ادارات ۷صبح اعلام شده است که در زمان ورود به ادارات در این ساعت متوجه می شویم که بیشتر آنها نیامده‌اند و بعد از پیگیری درخصوص علت حضور نیافتن شان، متوجه می‌شویم که سرويس مدرسه فرزندان شان شده اند تا فرزند دانش آموزش‌شان را به مدرسه ببرند و دیرتر به محل کار می روند و ارباب رجوع هم در ادارات معطل و سرگردان می ماند. ظهر هم باید یکی دو ساعت بروند و فرزندان شان را از مدرسه برگردانند که این عدم حضور کارمندان در محل کار باعث اختلال در خدمات‌رسانی به مردم شده است.

    متاسفانه موضوع سرویس مدارس باعث بروز مشکلات زیادی برای والدين شده است. در تابستان بارها مقالاتی را منتشر کردیم و از متولیان مربوطه خواستیم تا قبل از بازگشايي مدارس برای ساماندهی سرویس مدارس برنامه ریزی کنند تا مشکل سال تحصیلی گذشته تکرار نشود که متاسفانه گوش شنوایی نبود و در حال حاضر هزاران ولی دانش‌آموز مجبورند خودشان سرويس مدرسه فرزندشان شوند و یا با تاکسی، دربست، آژانس، اسنپ و… فرزندشان را به مدرسه ببرند و برگردانند که برخی از کارمندان نیز با همین مشکل مواجهند .

    از یک طرف افزایش سرسام آور هزینه سرويس مدارس واز طرفی دیگر کمبود سرویس باعث بروز چالش تحصیلی در روزهای آغازین مهرماه شده و مشکلی بر مشکلات مردم افزوده شده است. در حالت عادی مردم از وضعیت خدمات‌رسانی در ادارات ناراضی هستند و از اول مهرماه هم که ساعاتی را کارمندان مجبورند برای رفت و برگشت فرزندان محصل شان از مدرسه، بروند و در ادارات حضور نداشته باشند و معطلی و بروز مشکلات زیادی را برای مردم به همراه دارد. از طرفی دیگر ترافیک سنگین در اطراف مدارس و خیابان های منتهی به مدارس هم مشکل ساز شده است و رانندگان و والدین مجبورند گاهی تا بیش از یک ساعت در ترافیک معطل بمانند تا به مدرسه برسند و هدررفت سوخت و وقت شهروندان را به همراه دارد.

    متاسفانه ضعف مدیریت را در حوزه سرویس مدارس در سال جاری نیز مجدد شاهد بودیم و تاوانش را فقط مردم دادند وبس. دستگاه های سرویس مدارس در حال پاسکاری توپ مسئولیت در زمین همدیگر هستند. با این شرایط انتظار نمی رود سرویس مدارس به سرانجام برسد واز این مسئولان آبی برای رفع این مشکل گرم نمی‌شود. شورای شهری که چهارشنبه شب ۲۹ شهریور برای نرخنامه سرویس مدارس جلسه می گیرد، نمی توان انتظار داشت که بتواند معضل سرویس مدارس را برطرف نماید. دستگاه های دیگر نیز که هیچکدام قصورشان را قبول نمی کنند. احتمالا بنظر این مسئولان، مردم مقصرند که فرزندان شان را مدرسه ثبت نام کرده اند تا درس بخوانند و مسئولان به زحمت بیفتند و بخواهند برای سرویس مدرسه دانش آموزان اقدامی انجام دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.