حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • کارفرمایان پرداخت حقوق و مزایای کارگران را جزء اولویت های خود قرار دهند
    ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۵:۰۵
    شناسه : 5981
    بازدید 1295
    8
    فرماندار بندرعباس دریانیوز// فرماندار شهرستان بندرعباس در جلسه کمیته کارگری این شهرستان بر پرداخت حقوق و مزایای کارگران از سوی کارفرمایان تأکید کرد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// فرماندار شهرستان بندرعباس در جلسه کمیته کارگری این شهرستان بر پرداخت حقوق و مزایای کارگران از سوی کارفرمایان تأکید کرد.

    به گزارش خبرنگار دریا؛ محمد مرودی با اشاره به اینکه امنیت شغلی مطالبه به حق جامعه کارگری است گفت: کارفرمایان باید تلاش کنند با ایجاد امنیت شغلی و فراهم نمودن آرامش روانی، پرداخت حقوق و مزایای کارگران را اولویت اصلی کار خود قرار دهند. وی افزود: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری از شاخصه های اصلی دولت است و دولت به دنبال حمایت ویژه از کارگر و کارفرماست.

    فرماندار بندرعباس اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط می تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد.

    رئیس کمسیون کارگری شهرستان بندرعباس تصریح کرد: وقتی می‌توانیم در اجرای سیاست‌های دولت در زمینه اشتغال موفق باشیم که با تکیه بر تولید داخلی بتوانیم نیازهای کشور را رفع کنیم.مرودی در پایان ادامه داد: کارفرمایان پرداخت حقوق و مزایای کارگران را جزء اولویت های کاری خود قرار دهند و نسبت به وضعیت معیشتی کارگران توجه بیشتری نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.