حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پیشرفت ۹۰ درصدی تعمیرات در نیروگاه بندرعباس
    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۸
    شناسه : 1289
    بازدید 1593
    11
    معاون وزیرنیرو در امور برق و انرژی در بازدید از نیروگاه بندرعباس از پیشرفت 90درصدی روند تعمیرات واحدها ابراز رضایت کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

     دریانیوز: معاون وزیرنیرو در امور برق و انرژی در بازدید از نیروگاه بندرعباس از پیشرفت ۹۰درصدی روند تعمیرات واحدها ابراز رضایت کرد. به گزارش روزنامه دریا؛ همایون حائری با حضور در نیروگاه بندرعباس،ضمن بازدید از تعمیرات واحد گازی، از اتمام تعمیرات اساسی و نیمه اساسی واحدهای چهارگانه بخار ، ابراز خشنودی کرد و از تلاش شبانه روزی و بی وقفه کارکنان و متخصصان این واحد نیروگاهی، به ویژه در ایام تعطیلات عید فطر و ورود به موقع به مدار، قدردانی کرد.

    معاون وزیرنیرو در امور برق و انرژی بر پایان یافتن تعمیرات واحدهای گازی تاکید کرد و افزود: با وجود همه تحریم ها، نیروگاه بندرعباس در زمینه ساخت داخل، روند روبه رشدی داشته و تاکنون توانسته ۸۰ درصد قطعات را بازسازی کند و با توجه به قدمت ۴۰ ساله این نیروگاه ، نوسازی و بومی سازی قطعات نیز باید با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند و در این راستا اعتبارات لازم از طریق شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و وزارت نیرو تامین خواهد شد. این گزارش حاکی است، پیشرفت تعمیرات در بخش بخار ۱۰۰ درصد است و هم اکنون چهار واحد بخار ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه بندرعباس در مدار تولید قرار دارند و در بخش واحدهای گازی روی واحد G12 پیشرفت ۹۸ درصد و در واحد G12 پیشرفت کار ۵۰ درصد است.

    اضافه می شود در این بازدید معاون وزیرنیرو در امور برق و انرژی را ، اسکندری معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی ،آدینه پور مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان،مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق بندرعباس ،سلیمی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان و جمعی از مدیران نیروگاه بندرعباس همراهی می کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.