حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2960 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پرستاران نمونه بیمارستان خلیج‌فارس تجلیل شدند
    ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۵:۰۸
    شناسه : 5422
    بازدید 1786
    17
    به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) دریانیوز// به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، پرستاران نمونه بیمارستان خلیج‌فارس تجلیل شدند
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، پرستاران نمونه بیمارستان خلیج‌فارس تجلیل شدند.

    هم‌ زمان با روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) با حضور دکتر فرشته بستان رئیس بیمارستان خلیج‌فارس و جمعی از کارکنان بیمارستان خلیج‌فارس و مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان از پرستاران نمونه بیمارستان خلیج‌فارس تجلیل شد.
    در این مراسم رئیس بیمارستان خلیج‌فارس گفت: نقش پرستاران در همه زمان‌ها مشهود بوده و زحمات این عزیزان بر هیچ کس پوشیده نیست.
    دکتر فرشته بستان افزود: در زمان جنگ تحمیلی بیشتر پرستاران در پشت جبهه خدمت کرده و به مجروحان رسیدگی می‌کردند.
    بستان اظهارداشت: در سه سالی که کشور ما نیز درگیر ویروس کرونا بود، پرستاران در خط مقدم خدمت و رسیدگی به بیماران قرار داشتند.
    وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که حتی همراهان بیماران نمی‌توانستند از بیماران خود مراقبت نمایند، این پرستاران با جانفشانی در خدمت بیماران بودند و به طور مداوم با بیماران در ارتباط بودند و چه بسا بسیاری از آنها چندین بار به این بیماری مبتلا شدند. بستان عنوان‌کرد: در زمانی که حتی واکسن این بیماری وجود نداشت پرستاران به طور مستقیم با بیماران در ارتباط بودند و رسیدگی به بیماران را انجام دادند.
    وی بیان کرد: در گذشته زحمت‌های پرستاران دیده نمی‌شد اما بیماری کرونا باعث شد که مردم با سختی کار این عزیزان آشنا شوند و بدانند که شغل پرستاری، شغل بسیار سختی است.
    قابل ذکر است؛ در این مراسم از جواد حسینی، مهدی رضایی، قنبر پژوم، دنیا فکری، ویدا معماری، مجتبی سالمی، فهیمه بهاءالدینی، هانیه پورباقری، مریم ماندگاری، امین محمدی، نسیم نوربخش، امینه امین زاده، هنا بازماندگان، مرضیه امینی، پرویز معینی، خدیجه بیابانی، فریده دهقانی، هاجر سهرابی پور، سودابه متولی و شوکت شجاعی به عنوان پرستاران نمونه تقدیر شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.