حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پرداخت افزایش  ۵۰ درصدی فوق‌العاده ویژه پرستاران از هرمزگان
    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۰
    شناسه : 1548
    بازدید 1736
    13
    معاون توسعه مدیریت سازمان تامین اجتماعی خبر داد معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی کشور از بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس بازدید کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: معاون توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی کشور از بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس بازدید کرد. به گزارش خبرنگار دریا؛ دکتر ابوالفضل عفت نژاد به همراه دکتر مومنی سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان و عباس اکبری مدیرکل تامین اجتماعی استان از بیمارستان خلیج‌فارس بندرعباس بازدید کردند. دکتر عفت نژاد در سفر به هرمزگان از بخش‌های مختلف بیمارستان خلیج‌فارس بازدید و با پرسنل و پرستاران و کادر درمان گفتگو کرد. عفت نژاد در این بازدید خبر از افزایش ۵۰ درصدی فوق العاده ویژه پرستاران سازمان تامین اجتماعی داد که از استان هرمزگان این افزایش آغاز و پرداخت می‌شود. عفت نژاد اظهار داشت: از زمان شروع کرونا زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران بیشتر نمایان شد به همین دلیل توجه به این قشر باید بیش از پیش باشد.

    وی خاطرنشان کرد: در بیمارستان خلیج فارس کمبود پرستار مشاهده می‌شود که تلاش می کنیم این کمبود برطرف شود. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: با توجه به اینکه شغل پرستاری جزء مشاغل سخت و زیان آور لحاظ می‌شود، مدیران و مسئولان سازمان در تلاش هستند که پرستاران بتوانند از مزایای سخت و زیان آور بودن شغل خود برخوردار شود. وی خاطرنشان کرد: در صورت محقق شدن این موضوع، پرستاران می‌توانند با بیست سال سابقه و ۲۵ سال خدمت بازنشسته شوند. عفت نژاد عنوان کرد: در تلاش هستیم مجوزهایی برای جذب نیروهای جدید در بیمارستانها و مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی بگیریم تا کمبود نیرو برطرف شود. این مسئول در پایان عنوان کرد: مدیران سازمان در تلاش هستند تا بتوانند امکانات و مزایای مناسبی را برای پرسنل و کادر درمان تامین نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.