حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پارک ساحلی بندرلنگه به نام « ارمغان مالیات » ، نامگذاری شد
    ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۵۷
    شناسه : 2848
    بازدید 1528
    12
    درششمین روز از هفته مالیات و فرهنگ سازی مالیاتی، از تابلو پارک ساحلی بندرلنگه رو نمایی شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: درششمین روز از هفته مالیات و فرهنگ سازی مالیاتی، از تابلو پارک ساحلی بندرلنگه رو نمایی شد. به گزارش خبرنگار دریا ، تابلوپارک ارمغان مالیات شهرستان بندرلنگه توسط مدیرکل امورمالیاتی استان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداربندر لنگه، معاونین و مسئولین اداره کل امورمالیاتی هرمزگان «شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرلنگه و دیگر اقشار بندرلنگه رونمایی شد.رضاآخوند زاده، درمراسم آیین رونمایی تابلو پارک ارمغان مالیات شهرستان بندرلنگه گفت: افتتاح پروژه هایی از محل مالیات برارزش افزوده موجب می شود که مردم آثار پرداخت مالیات را ببینند و با رغبت بیشتری جهت پرداخت مالیات اقدام کنند.وی در ادامه از احداث خیابانی در محله حسین آباد  بندر لنگه خبر داد وگفت: بزودی مردم فهیم این شهرستان شاهد بهره برداری این خیابان با نام ارمغان مالیات خواهند بود .

    آخوندزاده خاطر نشان کرد «احداث پارک و فضای سبز درمناطق مختلف استان برنامه‌ای درراستای توسعه عمرانی می باشد و افزود: مردم باید بصورت ملموس نقش چشمگیر مالیات را در عمران و آبادانی در شهرها و روستاها ببینند. وی تاکید کرد: تبیین آثار پرداخت مالیات و تشریح زیرساخت های مهم شهری و روستایی که از محل مالیات تامین می شود، تاثیر بسزایی در افزایش مشارکت مردم در ارائه اظهارنامه های مالیاتی و پرداخت مالیات دارد. مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان گفت: در راستای فرهنگ سازی مالیاتی پیگیر هستیم که مردم آثار پرداخت مالیات را به صورت عینی تر و بیشتر در استان هرمزگان ببیند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.