حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2992 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ورزش هرمزگان در کماست
    ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
    شناسه : 4880
    بازدید 1340
    9
    ورزش در هرمزگان همواره مورد بی توجهی و کم مهری قرار گرفته شده است و حتی به ورزش های آبی نیز در این استان دریایی و ساحلی توجه لازم صورت نگرفته است. محلات  حاشیه ای و روستاها هم از اماکن ورزشی مناسبی برخوردار نیستند و یکی از دلایل افزایش آسیب های اجتماعی نیز به توجهی به ورزش در این مناطق است.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: ورزش در هرمزگان همواره مورد بی توجهی و کم مهری قرار گرفته شده است و حتی به ورزش های آبی نیز در این استان دریایی و ساحلی توجه لازم صورت نگرفته است. محلات  حاشیه ای و روستاها هم از اماکن ورزشی مناسبی برخوردار نیستند و یکی از دلایل افزایش آسیب های اجتماعی نیز به توجهی به ورزش در این مناطق است. تیم های ورزشی نیز همواره از عدم حمایت ها گلایه مندند. این شرایط نشان می دهد که مسئولان استان بایستی بیش از پیش به حوزه ورزش توجه نمایند و  ضعف ها را برطرف نمایند. امام جمعه محترم بندرعباس هم از شرایط موجود ناراضی هستند و بیان کرده است که هرمزگان در توسعه ورزش عقب، افتاده است. نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های ساحلی و دریایی این استان خواستار توجه ویژه و رونق این ورزش‌ها شد و گفت: هرمزگان در توسعه ورزش عقب، مانده است.حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده هفته گذشته در نشست با جامعه ورزش و جوانان هرمزگان اظهارداشت: ورزش همیشه جزو دغدغه‌های اصلی بنده بوده و جلسه‌ای نبوده است که موضوعات آن را مطرح نکرده باشم چرا معتقدم باید تلاش کنیم نقیصه‌ها در استان رفع شود و ظرفیت‌های هرمزگان به درستی به کار گرفته شود.

    جنوب کشور در حوزه ورزش استعدادهای بالقوه‌ای را دارد، اما ما هرمزگانی‌ها نسبت به سایر استان‌های جنوبی عقب‌تر مانده‌ایم؛ از این رو باید تلاش کنیم تا ورزش هرمزگان به جایگاه واقعی خود برسد. امام جمعه بندرعباس با اشاره به حضور یک‌ساله تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در لیگ برتر، افزود: دوره یکساله حضور یک تیم فوتبال از هرمزگان در لیگ‌برتر موجب شود که شور و شعف مضاعفی بین مردم هرمزگان ایجاد شود و ما شاهد بودیم زمانی که تیم‌های مطرح کشور به بندرعباس می‌آمدند، حتی از روستاهای دور دست افرادی برای تماشای مسابقات خود را به بندرعباس می‌رساندند، اما افسوس که این وضعیت حفظ نشد و این ستاره رو به افول گذاشت. عبادی‌زاده توجه به رشد متوازن همه رشته‌های ورزشی را یکی از نکات مثبت مدیریت ورزش استان دانست و گفت: لازم است حمایت‌ها در ورزش استان از سوی صنایع افزایش و ساماندهی شود.وی با اشاره به افزایش مشارکت صنایع استان در مسئولیت‌های اجتماعی، گفت: مسئولیت‌های اجتماعی صنایع هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده است چرا که اگر استان کرمان را بنگریم فقط ۳ تیم تحت عنوان‌های مس کرمان، مس رفسنجان و گل گهر سیرجان را در لیگ برتر دارد و در لیگ دسته یک نیز از مس شهر بابک برخوردار است، اما در هرمزگان این امر به درستی جا نیفتاده است و لازم است توازن برقرار شود. اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی که توسط صنایع پرداخت می‌شوند باید به صورت متوازن و عادلانه بین بخش‌های مختلف از جمله حوزه ورزش توزیع شود.عبادی‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های ساحلی و دریایی هرمزگان خواستار توجه ویژه و رونق این ورزش‌ها  در استان شد و بر رشد و توسعه این ورزش‌ها در هرمزگان تاکید کرد .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.