حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • واحد یک گازی نیروگاه بندرعباس وارد مدار شد
    ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۰۵
    شناسه : 7347
    بازدید 1223
    8
    دریانیوز// مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از وارد مدار شدن واحد شماره یک گازی این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات و بازدید اتاق احتراق و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از وارد مدار شدن واحد شماره یک گازی این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات و بازدید اتاق احتراق و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.
    «داریوش محمودی»عنوان کرد: این واحد که جهت انجام تعمیرات دوره‌ای و بازدید اتاق احتراق و با هماهنگی مرکز کنترل شبکه برق ایران، از مدار خارج شده بود، پس از اتمام عملیات، مجدداً به‌مدار تولید بازگشت. مدیرعامل نیروگاه بندرعباس هدف تعمیرات دوره‌ای واحد شماره یک گازی را رفع موانع تولید، در جهت بالا بردن راندمان و افزایش تولید عنوان کرد و افزود: این عملیات با تلاش شبانه‌روزی کارکنان تعمیرات ظرف مدت ۲۰ روز به‌اتمام رسید.

    محمودی تصریح کرد: با شروع فصل گرما و افزایش مصرف برق، اهمیت این انرژی بیشتر و میزان پاسخگویی تولید بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد. در همین راستا به‌منظور آمادگی واحد یک گازی، جهت مواجهه با پیک تابستان این عملیات زودتر از زمان تعیین شده به‌اتمام رسید.

    وی خاطرنشان کرد: در این برنامه عملیاتی، تعویض( یاتاقان توربین، لاینرها، کراس‌فایر تیوب‌ها، ریتینرها، سوخت‌پاش‌ها)، بازدید از پره‌های گایدون، سرویس استرینرهای خط لوله گاز، کالیبره کارت‌های اسپیدترونیک، سرویس کولر روغن، شستشوی رادیاتورهای آب، تعویض فیلترهای ژنراتور و ترموکوبلهای معیوب اگزوز کمپرسور با موفقیت انجام شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.