حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • هیأت مدیره صنایع  باید از بین نیروی های بومی باشند
    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۱۵
    شناسه : 3551
    بازدید 1434
    4
    احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس : نماینده مردم هرمزگان از دولت خواست تا در ساخت پالایشگاههای جدید در استان از توان نیروهای بومی بهره گرفته شود.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: نماینده مردم هرمزگان از دولت خواست تا در ساخت پالایشگاههای جدید در استان از توان نیروهای بومی بهره گرفته شود. احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در نشست شورای اداری استان عنوان کرد: ما به لطف خدا در استان مشکلی بین دستگاه‌ها نداریم؛ ارتباط و همکاری خوبی نیز با مدیران مجموعه دولت وجود دارد ولی آن چیزی که مورد انتظار است و مشکلات مارا مضاعف می کند این است که برخی انتظارات ما در مرکز پاسخ داده نمی‌شود.وی تأکید کرد: اگر از بنده سوال کنید که مهم ترین اولویت شما در استان چیست و تمرکز باید در کدام حوزه باشد من می گویم مهم ترین بحث و حوزه، حوزه‌ی بهداشت و درمان است. تعداد تخت های بیمارستانی در استان ما نسبت به آمار کل کشور کمتر و پایین تر است و در این خصوص باید تصمیماتی اخذ شود. مرادی ادامه داد: در بحث اشتغال، رئیس جمهور محترم در سفری که در هرمزگان خدمت ایشان بودیم دستور دادند که اولویت جذب نیروهای بومی که در ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه با دقت بیشتری پیگیری شود و جذب نیروهای بومی در اولویت قرار بگیرد؛ همچنین هیأت مدیره ها نیز از بین بومی ها باشند؛ چقدر باید بزرگترین صنایع استان هزینه هایی را صرف رفت و آمد مدیران پروازی کنند در صورتی که در استان خودمان ظرفیت‌های خوبی داریم.این نماینده مردم هرمزگان ادامه داد: کل دنیا اگر گفته شود یک شهری در نزدیکی آب تشنه است، تعجب بر انگیز است.

    ما در نزدیکی خلیج فارس و دریای عمان هستیم، در برنامه ششم توسعه و بودجه قرار بر این بود که ۳۰ درصد از تامین منابع آب کل کشور با آب شیرین کن باشد که این ۳۰ درصد در استان تحقق پیدا کرد. همچنین استان هرمزگان در کشور یکی از استان هایی است که از بدترین راه ها برخوردار است کریدور شمال به جنوب را اگر در نظر بگیرید بحث جاده بندرعباس و سیرجان و حوزه های شرق و غرب هم باید در وضعیت مناسب تری قرار بگیرد. نماینده مردم بندرعباس، قشم، بوموسی، حاجی آباد و بندرخمیر افزود: در بودجه ۱۴۰۱ بحث ماشین‌آلات راه‌سازی با اولویت ماشین های گاز سوز نیز مورد توجه قرار گرفت. امید است حداقل ماشین‌آلات مورد نیاز مانند آمبولانس‌ها، ماشین آلات راه‌سازی و خدمات عمومی مانند حمل و نقل درون شهری تهیه شود. به گزارش فارس ، مرادی در انتها با تشکر از زحمات دولت ادامه داد: با موافقت رئیس جمهور، دو پالایشگاه با نام‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و نگین مکران در استان ساخته خواهد شد و تامین مالی آن توسط دولت صورت گرفت که این یک اتفاق بی نظیر در استان خواهد بود و انتظار داریم تا در فرآیند ساخت این دو پالایشگاه بسیار مهم، از توان نیروها بومی به بهترین نحو استفاده شود.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “هیأت مدیره صنایع باید از بین نیروی های بومی باشند”
    1. سلام کجا نیروی بومی من یک نیروی هستم تا حالا بیشتر از صدبار رفتم گفتن نه حتی دم در پالایشگاه یا هر ارگانی به نیروی بومی بها نمیدن من خودم دیپلم کامپیوتر دارم یعنی تو این هفت سال به هر دری بگین زدم اما بی فایده است

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.