حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3746 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • همه آمدند
    ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
    شناسه : 17034
    بازدید 1171
    10
    دریانیوز// روز گذشته ، روز جمعه انتخابات و‌روز سرنوشت ساز بود که اقشار مختلف آرای خود را به صندوق های رای ریختند و درصورتیکه انتخابات به دور دوم نکشد ، امروز نتیجه انتخابات مشخص شده و رئیس جمهوری که با رای مردم انتخاب شده است، مشخص می شود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// روز گذشته ، روز جمعه انتخابات و‌روز سرنوشت ساز بود که اقشار مختلف آرای خود را به صندوق های رای ریختند و درصورتیکه انتخابات به دور دوم نکشد ، امروز نتیجه انتخابات مشخص شده و رئیس جمهوری که با رای مردم انتخاب شده است، مشخص می شود.

    پس از شهادت مظلومانه رئیس جمهور شهیدمان آیت ا… سیدابراهیم رئیسی و همراهان شان ، انتخابات زودهنگام چهاردهمین دولت پس از انقلاب در روز هشتم تیر برگزار شد و بیشتر افراد واجدشرایط رای دادن در این انتخابات شرکت کردند و نقشه های دشمنان نظام، انقلاب و ملت را برای عدم حضور مردم در انتخابات نقش بر آب کردند. رئیس جمهور منتخب بایستی به وعده های انتخاباتی اش مو به مو عمل کند و پس از جمعه انتخابات ، قول و وعده هایی را که به مردم برای رفع مشکلات شان داده است، فراموش نکند. مردم می خواهند رئیس جمهور منتخب راه شهید رئیسی را ادامه دهد و ارتباطش با مردم قطع نشود .

    رئیس جمهور منتخب بایستی مانند سیدالشهدای خدمت همواره در بین مردم حضور داشته باشد و سفرهای استانی و شهرستانی اش ادامه داشته و به شهرها و روستاهایی هم‌برود که کمتر مسئولی به آنجا می رود و مشکلات مردم را از نزدیک ببیند و خواسته های شان را بشنود و برای رفع آن‌ها همت کند؛ همانگونه که رئیس جمهور شهیدمان در دو سال و نیم خدمت شان ، برخی از مشکلات مردم را حل کردند که دولت های گذشته برطرف نکرده بودند و پروژه هایی را وارد فاز اجرا کردند که سال ها بر زمین مانده بودند. رئیس جمهور منتخب نباید وارد حواشی سیاسی و جناحی و… شده و هدفش فقط خدمت به مردم و‌مقابله با فساد باشد تا مشکلات شان برطرف شود. مردم دین خود را با حضور گسترده در انتخابات ادا کردند و حال وظیفه مسئولان است تا پاسخ این وظیفه شناسی مردم را بدهند.

    دشمنان انقلاب و نظام در این مدت تلاش گسترده ای را داشتند تا مردم را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد کنند ، اما مردم قدرشناس ایران اسلامی با حضورشان به دشمنان ثابت کردند که اجازه نخواهند داد آنها برایشان تصمیم بگیرند و خودشان برای آینده کشورشان تصمیم می گیرند و تلاش می کنند به کاندیدای اصلح با معیارهایی که مقام معظم رهبری چند روز قبل هم‌برآن تاکید داشتند، رای دهند. مردم اولا سعی کردند مشارکت حداکثری را در انتخابات داشته باشند ودر گام بعدی هم تلاش داشتند به کاندیدای اصلح رای دهند که رهبر معظم انقلاب هم بر همین دو اصل تاکید داشتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.