حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • هشدار امورمالیاتی هرمزگان به مالکان خانه های خالی
    ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۵۴
    شناسه : 3136
    بازدید 1400
    7
    دریانیوز// مالکین واحدهای یاد شده حداکثر تا پایان مردادماه ۱۴۰۱ فرصت دارند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان به نشانی my.tax.gov.ir نسبت به پرداخت مالیات متعلق اقدام نمایند. در غیر اینصورت برابر مقررات نسبت به مطالبه و محاسبه جرایم مقرر در قانون اقدام خواهد شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان اعلام کرد آن دسته از مالکان واحدهای مسکونی خالی که پیامک مالیاتی دریافت کرده اند، هرچه سریعتر برای تعیین تکلیف پرونده مالیاتی خود اقدام نمایند.

    رضا آخوندزاده، گفت: مالکین واحدهای مسکونی خالی می بایست برای پذیرش یا عدم پذیرش مالیات اعلام شده با داشتن مستندات و اقدام های قانونی با ورود به درگاه خدمات مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir تکلیف پرونده مالیاتی خود را مشخص نمایند. وی تصریح کرد: لیست خانه های مسکونی خالی از طریق وزارت مسکن وشهرسازی به سازمان امور مالیاتی کشور اعلام شده است و اعتراض مودیان در صورت وجود برخی ایرادهای وارده همراه با مستندات قابل رسیدگی خواهد بود.همچنین در اطلاعیه مهمی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور درخصوص واحدهای مسکونی خالی آمده است : حسب اطلاعات واصله از وزارت راه و شهرسازی، مالیات واحدهای مسکونی خالی برای سال ۱۴۰۰ در اجرای مقررات ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات های مستقیم محاسبه و از طریق پیامک و بارگذاری در درگاه خدمات الکترونیکی مالیاتی به اطلاع مالکین واحدهای مذکور رسیده است، لذا مالکین واحدهای یاد شده حداکثر تا پایان مردادماه ۱۴۰۱ فرصت دارند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان به نشانی my.tax.gov.ir نسبت به پرداخت مالیات متعلق اقدام نمایند. در غیر اینصورت برابر مقررات نسبت به مطالبه و محاسبه جرایم مقرر در قانون اقدام خواهد شد.

    در صورت عدم پذیرش مالیات تعیین شده (از جمله خالی نبودن ملک یا عدم مالکیت)، این اشخاص با انتخاب گزینه عدم پذیرش و انتخاب دلیل آن به درگاه سامانه املاک و اسکان کشور وزارت راه و شهرسازی هدایت شده تا نسبت به ثبت، اصلاح و بروز رسانی اطلاعات املاک خود در سامانه اقدام نمایند. بدیهی است حذف یا تعدیل مالیات اعلام شده منوط به اعلام مراتب اصلاح و یا غیرخالی بودن واحد مسکونی از طریق وزارت راه و شهرسازی می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.