حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • هرمزگان، نیازمند ایجاد معاونت سواحل و جزایر
    ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۰۲
    شناسه : 6353
    بازدید 1262
    9
    استاندار هرمزگان تاکید کرد

    دریانیوز  // دکتر عباسی معاون وزیر کشور هدف توطئه های دشمنان نظام را مایوس کردن مردم دانست که تلاش‌های خائنانه زیادی در این راستا انجام داده‌اند و جز شکست برداشتی نداشته اند. به گزارش خبرنگار دریا، جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی،سلامت،زنان و خانواده به ریاست استاندار هرمزگان و با حضور محمد عباسی معاون وزیر کشور […]

    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز  // دکتر عباسی معاون وزیر کشور هدف توطئه های دشمنان نظام را مایوس کردن مردم دانست که تلاش‌های خائنانه زیادی در این راستا انجام داده‌اند و جز شکست برداشتی نداشته اند.

    به گزارش خبرنگار دریا، جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی،سلامت،زنان و خانواده به ریاست استاندار هرمزگان و با حضور محمد عباسی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور برگزار و مباحث مرتبط با آسیب‌های اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    در این جلسه استاندار هرمزگان پس از ارائه گزارش مبسوط آماری از وضعیت آسیب‌های اجتماعی، حل این مسائل را در گرو برنامه ریزی دقیق و عمل گرایی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و تخصیص اعتبار مناسب دانست و گفت: یکی از مسائل عمده‌ای که به آسیب‌های اجتماعی در استان دامن می‌زد مسئله بافت فرسوده و عدم ساماندهی این مناطق در استان بود.

    وی افزود: خوشبختانه با رویکرد مثبت دولت سیزدهم این مسئله در هرمزگان درحال ساماندهی است و مردم ساکن در این مناطق می‌توانند اسناد مالکیت منازل خود را دریافت کنند تا جریان نوسازی و خروج محلات از بن بست های فرسودگی آغاز شود.دوستی اجرای طرح بازآفرینی شهری را راهکار مهمی در جهت بهبود وضعیت زیست شهری مردم دانست و گفت: در شهرستان‌های مختلف فرمانداران مکلف هستند این طرح را در محلات هدف انجام دهند.

    استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به ظرفیت بی نظیر استان در حوزه سواحل و جزایر گفت: گستردگی سواحل و جزایر استان می‌طلبد در ساختار استان یک اصلاح صورت گیرد و معاونت سواحل و جزایر ایجاد شود.وی تصریح کرد: ۱۴ جزیره با مسائل متنوع و مختلف و ۲۲۳۲ کیلومتر خط ساحلی با احتساب ۱۳۰ خور و محیط پیرامونی، نیازمند ایجاد یک معاونت است که ضعف موجود را پوشش دهد، توقع می‌رود این مسئله پیگیری و حل شود.

    دکتر محمد عباسی معاون وزیر کشور نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های استاندار هرمزگان در راستای اجرای طرح بازآفرینی شهری و تلاش برای کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی در سطح بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی استان گفت: دشمنان نظام با توطئه‌های مختلف به دنبال مایوس کردن مردم هستند و تلاش‌های خائنانه زیادی در این راستا انجام داده‌اند که جز شکست برداشتی نداشته اند. وی افزود: دشمن از انقلاب اسلامی کینه دارد چون متعلق به مردم است به همین علت در برابر نظام ایستاده و در حق مردم خیانت‌های متعدد انجام داده است، دشمن با هدف گذاری دقیق درصدد ضربه زدن به اقشار کمتر برخوردار است که همیشه وفاداری خود به نظام را نشان داده‌اند.

    عباسی گفت: دشمن گمان می‌کند توانایی فعالیت علیه ما را دارد اما در این ۴۳ سال تاکنون نتوانسته نظام را و مردم را از مسیر اصلی خود منحرف کند.

    وی با اشاره به پیچیدگی موضوعات اجتماعی تصریح کرد: دشمنان به دنبال هراسی که از سبک زندگی ایرانی اسلامی دارند باهدف ترویج ابتذال و تغییر سبک زندگی وارد عمل شده است اما ما بایستی به نحوی برنامه‌ریزی کنیم تا سبک زندگی ایرانی و اسلامی همچنین کرامت انسانی خانواده حفظ شود.

    رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر نیز برنامه ریزی زیادی انجام داد اما محاسبات آنها درست در نیامد و با حضور مردم ولایتمدار در صحنه توطئه دشمنان در این زمینه نیز خنثی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.