حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • نماینده ولی فقیه در هرمزگان توهین نشریه فرانسوی را محکوم کرد
    ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۴:۲۸
    شناسه : 6158
    بازدید 1305
    29
    دریانیوز // نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با صدور بیانیه‌ای، اهانت و توهین نشریه موهن شارلی ابدو به مرجعیت دینی و سیاسی جهان اسلام رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با صدور بیانیه‌ای، اهانت و توهین نشریه موهن شارلی ابدو به مرجعیت دینی و سیاسی جهان اسلام رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد.

    به گزارش خبرگار دریا، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان با صدور بیانیه‌ای، اهانت و توهین نشریه موهن شارلی ابدو به مرجعیت دینی و سیاسی جهان اسلام رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد.

    متن پیام بدین شرح است:
    بار دیگر استکبار و غرب به جهل و حماقت خود باز می‌گردند و به بهانه آزادی عقیده و بیان و استقلال مطبوعات، اقدام به عمل شیطانی با تمسخر دین و تحقیر نمادهای دینی و ارزش‌های والای اسلامی می‌کنند. اهانت به جایگاه رهبری شیعه با هدایت اربابان صهیونیستی‌شان بوده، اما این حلقه نامبارک آمریکا، سعودی، صهیونیستی و فرانسه بدانند که با توهین‌ها راه به جایی نخواهند برد.

    نشریه‌ای هتاک و گستاخ که روزی فقط با یک انتقاد کوچک از رژیم جعلی صهیونیست جریمه و پلمپ می‌شود، ‌روزی با اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و اهانت به چندین میلیارد مسلمان جهان و امروز با اهانت به مرجعیت شیعه و میلیون‌ها مسلمان مقلد وی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، مشخصا تحت سیطره دیکتاتوری یهود است و این موضوع قابل پنهان کردن نیست و نخواهد بود.

    کینه و دشمنی مدعیان تمدن و آزادی بیان در این رفتارهای ضد اخلاقی، ناشی از دفاع تمام قد جمهوری اسلامی و امامین انقلاب از مستضعفین و مظلومان در جهان است.ضمن محکومیت این اقدام این اقدام شیطانی و پلید از تمامی دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت خارجه و قوه قضائیه درخواست پیگیری عاجل و حقوقی کامل از مجامع بین المللی و ذی‌صلاح را خواستار هستیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.