حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • نقش کلیدی بنادر در توسعه اقتصاد ملی ومعیشت ساحل نشینان
    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۴:۵۲
    شناسه : 3468
    بازدید 1551
    3
    استاندار هرمزگان عنوان کرد استاندار هرمزگان گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری سازمان بنادر و دریانوردی به ویژه در استان هرمزگان نقش کلیدی در توسعه اقتصاد ملی، تامین رفاه و معیشت ساحل‌نشینان دارد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: استاندار هرمزگان گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری سازمان بنادر و دریانوردی به ویژه در استان هرمزگان نقش کلیدی در توسعه اقتصاد ملی، تامین رفاه و معیشت ساحل‌نشینان دارد. به گزارش خبرنگار دریا ؛ «مهدی دوستی» در نشستی با «حسین عباس‌نژاد» مدیرکل بنادر و دریانوردی این استان و جمعی از اعضای شورای معاونان این اداره کل اظهار داشت: سازمان بنادر و دریانوردى در حل مسائل دریایى و بندرى پیشگام است و این مهم در بندر شهید رجایی به عنوان کانون مهم توسعه تجارت دریایی منطقه کاملا مشهود است. وی گفت: در راستای بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت دریا برای کمک به معیشت مردم ساحل‌نشین ،اداره کل بنادر و دریانوردی با هم‌افزایی و مشارکت سایر نهادها برنامه‌ های خود را بر اساس طرح های جامع تدوین شده دنبال نماید و مجموعه استانداری نیز در مسیر تحقق برنامه هایی که باعث پیشرفت و توسعه فعالیت‌های دریا محور و اقتصاد دریا پایه شود همراه خواهد کرد.

    مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز به ارائه گزارشی از وضعیت طرح‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در بنادر استان از شرق تا غرب و مجتمع بندری شهید رجایی، فاز سوم طرح توسعه این بندر تجاری و کانتینری و همچنین آخرین وضعیت ترخیص و روند بارگیری کالاهای اساسی پرداخت.«حسین عباس‌نژاد»، تقویت دیپلماسی دریایی و همگرایی حداکثری با جامعه محلی را در شکوفایی اقتصاد دریا محور اثرگذار دانست و افزود: یکی از طرح‌های جدی در اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسعه بنادر منطبق با طرح های جامع و اهتمام در جهت توسعه بنادر کوچک با هدف ایجاد اشتغال مولد و گسترش سفره معیشت ساحل نشینان است که با جدیت دنبال خواهد شد.وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای توسعه طرح‌های عمرانی و سرمایه‌‌گذاری در بندر شهید رجایی به ضرورت تکمیل فاز سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی و توسعه اسکله‌های نفتی مجتمع بندری شهیدرجایی اشاره کرد و ابرازداشت: این طرح‎ها با روند خوبی در حال اجرا است و در هفته دولت امسال نیز شاهد بهره‌برداری از چندین پروژه بزرگ دریایی و بندری خواهیم بود.

    در این دیدار مدیر اداره بنادر و دریا نوردی شهید باهنر و دیگر معاونان این اداره کل گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه کاری خود ارائه نمودند. گفتنی است؛ در نخستین دیدار مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با استاندار معاونان وی و مدیر بندر شهید باهنر وی نیز حضور داشتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.