حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • نخستین بیمارستان تخصصی حیوانات خانگی هرمزگان افتتاح شد
    ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۲۵
    شناسه : 4632
    بازدید 1306
    15
    با حضور مسوولان سازمان دامپزشکی کشور دریانیوز// نخستین بیمارستان تخصصی ویژه حیوانات خانگی هرمزگان شامل بخش های واکسیناسیون، تشخیص و درمان بیماری در بندرعباس به بهره‌برداری رسید.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// نخستین بیمارستان تخصصی ویژه حیوانات خانگی هرمزگان شامل بخش های واکسیناسیون، تشخیص و درمان بیماری در بندرعباس به بهره‌برداری رسید.
    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ با حضور دکتر حسن ویشته معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور، دکتر محمد حبیبی مدیرکل مرکز تشخیص، آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور و دکتر محمد جانباز مدیرکل دامپزشکی هرمزگان، نخستین بیمارستان تخصصی ویژه حیوانات خانگی هرمزگان در بندرعباس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


    معاون تشخیص سازمان دامپزشکی کشور در این آیین بیمارستان یاد شده را از مجهزترین بیمارستان‌های حیوانات خانگی در جنوب کشور معرفی کرد.
    حسن ویشته اظهار داشت: برخورداری از تیم درمان تخصصی قوی، دستگاه‌های پیشرفته و بخش‌های مورد نیاز در این بیمارستان را برطرف کننده دغدغه شهروندان نیازمند به خدمات این بخش دانست.
    وی همچنین با اشاره به موقعیت استان هرمزگان به عنوان دروازه ورود فرآورده‌های خام دامی و داروها و سایر نهاده‌های دامی به کشور اظهار داشت: این فعالیت‌ها کارکرد ملی داشته و به همین دلیل مجموعه دامپزشکی استان و بخش‌های زیرمجموعه آن مورد توجه ویژه سازمان دامپزشکی کشور است.
    ویشته اضافه کرد: اصلاحات و بازنگری در شیوه‌نامه های واردات داروهای دامی و مواد اولیه تولید داروی دامی نهایی شده است که تا پایان مهرماه اعلام خواهد شد.
    موسس نخستین بیمارستان حیوانات خانگی هرمزگان نیز در این مراسم اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این مرکز را ۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
    مهدی خراسانی خاطرنشان کرد: این بیمارستان دارای بخش‌های جراحی تخصصی، واکسیناسیون، رادیولوژی ، سونوگرافی، اندوسکوپی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی و آی سی یو ویژه حیوانات خانگی است و ظرفیت پذیرش روزانه حدود یکصد حیوان خانگی و انجام پنج عمل جراحی تخصصی را دارد.
    وی یادآور شد: در این مرکز برای ۲۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.