حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • نتایج اولین قرعه کشی بزرگ۱۴۰۱شیوا اعلام شد
    ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۱۴
    شناسه : 634
    بازدید 11683
    38
    آئین قرعه کشی یک دستگاه خودرو پژو پارس، ۱۰ تخته فرش و تجلیل از مدال آوران هرمزگانی قایقرانی آسیا به همت مجموعه خانه شیوا بندرعباس برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// آئین قرعه کشی یک دستگاه خودرو پژو پارس، ۱۰ تخته فرش و تجلیل از مدال آوران هرمزگانی قایقرانی آسیا به همت مجموعه خانه شیوا بندرعباس برگزار شد.
    به گزار ش خبرنگار دریا ؛ مدیرعامل مجموعه خانه شیوا در این مراسم بیان کرد: برند شیوا از برندهای قدیمی هرمزگان است که ۴۱ سال از فعالیتش می‌گذرد. ما در سال ۱۴۰۰ با ایجاد اشتغال برای ۱۶۰‌ نفر از مردم استان به عنوان کارآفرین نمونه شناخته شدیم.ایوب مهدوی‌فرد افزود: ما در چشم‌انداز امسال خود افتتاح فاز دوم و سوم خانه شیوا را داریم و با تکمیل فاز دوم پروژه شش هزار متر واحد تجاری به این مجموعه اضافه خواهد شد. با تکمیل فاز دوم برای حدود ۴۰ نفر و با تکمیل فاز سوم برای حدود ۱۵ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.
    با تکمیل فازهای دو و سه خانه شیوا به بزرگ‌ترین مجموعه تخصصی فرش، مبلمان و لوازم خانگی جنوب کشور تبدیل خواهد شد و در فازهای بعدی در بحث صادرات نیز ورود خواهیم کرد. وی ادامه داد: برند شیوا در هرمزگان در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بسیار شناخته شده است. ما در سال گذشته برگزاری مراسم ازدواج و تهیه جهیزیه برای هزار زوج را با همکاری بنیاد گل‌های علوی و راه‌اندازی غرفه‌های مشاغل خانگی برای کمک به افراد کم‌بضاعت را داشتیم. در زمینه فعالیت خیرخواهانه با بنیاد رویش که حامی کودکان مستعد و بازمانده از تحصیل است و همچنین با کمیته امداد در راستای سرپرستی ۱۵۰ یتیم و بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان خلیج‌فارس همکاری‌های مثمر ثمری را داشته ایم.
    مدیرعامل مجموعه خانه شیوا اضافه کرد: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی نیز با انجام فعالیت‌های محیطی همچون برپایی نگارخانه‌های خیابانی و همچنین برگزاری مراسمات مذهبی تلاش کردیم مسئولیت فرهنگی که بر دوشمان احساس می‌کنیم را انجام دهیم. قایقران ملی‌پوش هرمزگانی و قهرمان آسیا نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برگزاری این مراسم توسط مدیریت خانه شیوا یک دلگرمی برای ما ورزشکاران بود تا با انگیزه بیشتری به راه خود ادامه دهیم.هدیه کاظمی اضافه کرد: وقتی ما ورزشکاران بدانیم از سوی مردم و مسئولان استانی حمایت می‌شویم قطعاً در مجامع بین‌المللی و کشوری با آرامش خاطر بیشتری می‌توانیم کار کنیم. از مدیریت خانه شیوا از حمایت صورت گرفته کمال قدردانی را دارم.
    وی تصریح کرد: مسابقات بازی‌های آسیایی را در پیش رو داریم که بزرگ‌ترین مسابقات سطح آسیا در بیشتر رشته‌های ورزشی است. پس از آن نیز المپیک را در پیش داریم که قطعاً بزرگ‌ترین مسابقه و هدف ماست و پله اول برای ورود به المپیک نیز موفقیت در مسابقات المپیک آسیایی است. امیدوارم بتوانیم در این مسابقات بدرخشیم و خود را برای مسابقات المپیک آماده کنیم. در ادامه قهرمان پاراکانو آسیا عنوان کرد: از مجموعه خانه شیوا سپاسگزارم که با حمایت‌های خود باعث دلگرمی ما شده تا در مسابقات پیش رو موفقیت‌های بیشتر و بالاتری را به دست آوریم.
    نیاز است که مردم، مسئولین و بخش خصوصی برای بالا نگه داشتن پرچم هرمزگان در کنار ورزشکاران باشند.اسلام جاهدی تصریح کرد: در سال جاری مسابقات قهرمانی جهان در کشور کانادا و سپس مسابقات پاراآسیایی در کشور چین را پیش رو دارم. ما ورزشکاران در تمامی رشته‌ها امسال هم‌قسم شدیم تا تلاش کنیم رنکینگ ایران را در آسیا بالا ببریم. قابل ذکراست؛ در این مراسم قرعه‌کشی یک دستگاه خودرو و ۱۰ تخته فرش توسط مسئولان انجام شد و رویا حسین‌زاده به عنوان برنده خودرو پارس شناخته‌شد. همچنین امیر عنایت برنده فرش ۱۲متری ۱۲۰۰شانه، حسین میرزایی برنده فرش ۱۲متری ۱۰۰۰شانه، صدیقه کمالی برنده فرش ۱۲متری ۷۰۰شانه، زینب سلطان‌زاده برنده گلیم‌فرش ۱۲متری، امین ماکیانی برنده فرش ۱۲متری فانتزی، حمید هوشیاری برنده فرش ۹متری ۱۲۰۰شانه، وفایی برنده فرش ۹متری ۱۰۰۰شانه، هاجر چشم‌براه برنده فرش ۹متری ۷۰۰شانه، مرضیه هاشمی‌نسب برنده گلیم‌فرش ۹متری و میلاد سالاری برنده فرش ۹متری فانتزی شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.