حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • نباید برای ساختن کشور منتظر بیگانه بود
    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۵۲
    شناسه : 2201
    بازدید 1541
    7
    امام جمعه موقت بندرعباس: امام جمعه موقت بندرعباس خطاب به صهیونیست‌ها گفت: خیلی کوچکتر از آن هستیدکه بخواهید به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنید و گنده تر از شما نیز سالهاست که در هماورد با نظام اسلام شکست خورده و تحقیر شده است و آخرین بار آن نیز توسط نیروی دریایی سپاه خار شدید و دزدی دریایی کردید اما پاسخش را گرفتید.
    ارسال توسط : منبع : خبرگزاری فارس
    پ
    پ

    دریانیوز: امام جمعه موقت بندرعباس خطاب به صهیونیست‌ها گفت: خیلی کوچکتر از آن هستیدکه بخواهید به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنید و گنده تر از شما نیز سالهاست که در هماورد با نظام اسلام شکست خورده و تحقیر شده است و آخرین بار آن نیز توسط نیروی دریایی سپاه خار شدید و دزدی دریایی کردید اما پاسخش را گرفتید. حجت‌الاسلام عبدالحمید رییسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران و امام جمعه موقت بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: رضوان خدا بر امام راحل که با راه‌اندازی جهاد سازندگی همیشه به فکر رسیدگی به مستضعفان و فقرا بود و با همت این نهاد، کار بزرگی در سازندگی و خودکفایی رقم خورد. روحیه جهادی در جامعه ما برآمده از شاخصه‌هایی همچون خودباوری، اعتماد به نفس و اعتماد به مدد الهی است و هر جا که به این باور درونی متکی شدیم، کارهای بزرگی انجام داده‌ایم. وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مصطفی چمران، بیان کرد: این شهید بزرگوار که به جایگاه وزیری دفاع رسید، اگر در آمریکا مانده بود، همه بهره‌مندی‌ها وزندگی دنیوی را داشت اما به ایران آمد و در صف دفاع از کشور قرار گرفت و جان خود را در راه میهن خود فدا کرد و جاودانه شد.

    امام جمعه موقت بندرعباس با نثار هزاران رحمت الهی به روح همه شهدا، از شهید بابایی که او نیز در آمریکا درس خوانده بود اما برای دفاع از میهن به کشور بازگشت، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران هیچ گاه یاد و خاطره این دلاور مردان را فراموش نخواهد کرد. حجت الاسلام رییسی با اشاره به اظهارات سخیفانه «بنت نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی» مبنی بر در پیش گرفتن راهبرد انهدام سر اختاپوس و نیز راهبرد مرگ با هزاران ضربه چاقو، خاطرنشان کرد: اینها نشانه تلاش آنها برای فتنه انگیزی در ایران را نشان می‌دهد که دیگر کاری به بازوی مقاومت ندارند و می‌خواهندبه سمت ایران بیایند که باید به آنها بگوییم که ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست… خیلی کوچکتر از آن هستیدکه بخواهید به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنید و گنده تر از شما نیز سالهاست که در هماورد با نظام اسلام شکست خورده و تحقیر شده است و آخرین بار آن نیز توسط نیروی دریایی سپاه خار شدید ودزدی دریایی کردید اما پاسخش را گرفتید.

    وی خطاب به «بنت» تصریح کرد: امروز الحمدالله نظام ما از درون صهیونیست‌ها یارگیری کرده و عالی‌ترین مقامات صهیونیست‌ها، در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و این را فرمانده نیروی قدس سپاه نیز گفت که دیگر نیازی به آدم فرستادن به سمت اینها نداریم و نیروهای ما در همان جاهایی که بخواهیم حضور دارند. سوی دیگر حرف‌های صهیونیست‌ها، ترس آنان و استیصال آنهاست چرا که هیچ جایی در سرزمین‌های اشغالی ندارند که بتوانند از رصد جمهوری اسلامی دور بماند. مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: صهیونیست‌ها، دست از پا بجنبانند، خواهند دید که دیگر آن ۲۵ سالی که تا نابودی آنها باقی مانده، بقایی نخواهد داشت و این تحقق وعده الهی در خراب کردن خانه یهودیان به دست خودشان است و از همان جاهایی که احساس قدرت می‌کنند، خودشان باعث نابودی خودشان خواهند شد.

    امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به در اختیار داشتن ۷ درصد ذخایر معدنی دنیا در ایران، توجه به همسایگان، تبدیل تحریم به فرصت‌ها و عدم اتکای به دشمن را مهم‌ترین نیاز کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: متأسفانه از هزاران کیلومتر سواحل جنوبی کشور استفاده مطلوبی نشده است و این استان نباید رتبه‌ اول فقر در کشور باشد. به گزارش فارس ، حجت الاسلام رییسی تأکیدکرد: مسؤولان دولت سیزدهم در مردمی بودن، دریغی نداشته باشند و فقط به گزارشات اکتفا نکند و فریب برخی آمارها را نخورند و بدانند که توفیقات در عرصه‌های دفاعی و نظامی محصول حضور در میدان است و با این روحیه می‌تواند بر بزرگ‌ترین مشکلات نیز
    غلبه کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.