حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2964 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • میز خدمت امورمالیاتی هرمزگان در مصلای نماز جمعه پارسیان دایر شد
    ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۴:۱۴
    شناسه : 4275
    بازدید 1365
    6
    میز خدمت اداره کل امورمالیاتی هرمزگان جهت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به سئوالات و مشکلات مودیان مالیاتی در مصلای نماز جمعه شهرستان پارسیان، در کنار دیگر ادارات هرمزگان دایر شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: میز خدمت اداره کل امورمالیاتی هرمزگان جهت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به سئوالات و مشکلات مودیان مالیاتی در مصلای نماز جمعه شهرستان پارسیان، در کنار دیگر ادارات هرمزگان دایر شد. به گزارش خبرنگار دریا ؛ مدیرکل، معاونین و مسئولین اداره کل امورمالیاتی هرمزگان در نمازجمعه این شهرستان حضور یافته و سپس در محل میز خدمت که در مصلا برپاشده بود حاضر و بدون واسطه پاسخگوی مراجعین در زمینه های مختلف مالیاتی شدند.رضا آخوندزاده، در رابطه با برپایی میز خدمت اداره کل امورمالیاتی درشهرستان پارسیان گفت : در اجرای پویش پاسخگویی تحول آفرین؛ بمنظور تکریم ارباب رجوع، دیدار چهره به چهره با مردم و پاسخگویی به سئوالات مالیاتی مردم شریف پارسیان و پیگیری مشکلات این عزیزان، میز خدمت اداره کل مالیاتی استان در پارسیان استقرار یافت.

    گفتنی است حضور در نماز جمعه، تجدید میثاق با شهدای گمنام؛ دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان پارسیان و بازدید سرزده از اداره امورمالیاتی پارسیان نیز از دیگر برنامه های یک روزه سفر مدیرکل و مسئولان اداره کل امورمالیاتی هرمزگان به پارسیان بود. در حاشیه برپایی این میز خدمت نیز، فرماندار و امام جمعه شهرستان پارسیان از نحوه پاسخگویی اداره کل امورمالیاتی استان به سئوالات و مشکلات مالیاتی مردم عزیز پارسیان بازدید و از زحمات مدیرکل، مسئولان و کارکنان اداره کل امور مالیاتی هرمزگان و امورمالیاتی پارسیان، جهت پاسخگویی به موقع به مردم هرمزگان بویژه مردم پارسیان تقدیر و تشکر کردند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.