حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • مَشعل گاز در منزل پدر شهید جلالی شهر بیکاه شعله ور شد
    ۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۵۰
    شناسه : 3810
    بازدید 11089
    14
    دریانیوز// با حضور استاندار و مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان، پروژه گازرسانی به شهر بیکاه و سه روستای اسلام‌آباد، سَکَل و ده گِل کَن در منزل پدر شهید عزت اله جلالی زاده در هفته دولت، افتتاح شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// با حضور استاندار و مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان، پروژه گازرسانی به شهر بیکاه و سه روستای اسلام‌آباد، سَکَل و ده گِل کَن در منزل پدر شهید عزت اله جلالی زاده در هفته دولت، افتتاح شد.

    در هفته دولت سال جاری، پروژه گازرسانی به شهر بیکاه و سه روستای اسلام‌آباد،سَکَل و ده گِل کَن از تابع شهرستان رودان با حضور استاندار هرمزگان، نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل،سرپرست امور مهندسی و اجرای طرح ها، رئیس منابع انسانی، سرپرست روابط عمومی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید خاکسار نژاد شرکت گاز استان هرمزگان، فرماندار، امام جمعه و رئیس اداره گاز شهرستان رودان، شهردار و شورای اسلامی شهر بیکاه و سایر مسئولین محلی و مردم بیکاه و روستاهای اطراف، در منزل پدر شهید عزت اله جلالی زاده از خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس اهل بیکاه، افتتاح و مشعل گاز شعله ور شد.

    گفتنی است با تحقق این پروژه،بیش از ۵ هزار خانوار و صنایع مستقر در این منطقه، از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند و اعتبار آن نیز بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال بوده است.شایان ذکر است پیش از افتتاح این پروژه نیز، استاندار هرمزگان، مدیر عامل شرکت گاز استان و سایر مسوولان با خانواده شهید دیدار کردند.
    قابل ذکر است؛ شهید عزت اله جلالی زاده متولد ۱۳۴۶ و در ۱۶ سالگی در عملیات مهران و هشتم مرداد ماه سال ۱۳۶۲ به مقام والای شهادت رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.