حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • «منتخب شعب» قهرمان شد
    ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
    شناسه : 2810
    بازدید 1672
    31
    در مسابقات چهارجانبه تامین‌اجتماعی هرمزگان؛ دریانیوز// تیم «منتخب شعب» قهرمان مسابقات چهارجانبه کارکنان تامین‌اجتماعی به مناسبت هفته تامین اجتماعی شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// تیم «منتخب شعب» قهرمان مسابقات چهارجانبه کارکنان تامین‌اجتماعی به مناسبت هفته تامین اجتماعی شد.

    به مناسبت هفته تامین اجتماعی یک دوره مسابقات چهار جانبه فوتسال با حضور تیم‌های منتخب شعب، نظام پرستاری مدافعان سلامت، منتخب مدیریت درمان و اداره کل برگزار شد که تیم منتخب شعب توانست قهرمان این مسابقات شود.

    در دیدار نخست که بین تیم‌های منتخب شعب و نظام پرستاری مدافعان سلامت برگزار شد، تیم منتخب شعب توانست با نتیجه ۱۲ بر ۱ تیم نظام پرستاری را از پیش رو بردارد.
    در مسابقه بعدی تیم منتخب مدیریت درمان توانست ۴ بر صفر بر تیم اداره کل غلبه کند. همچنین در دیگر مسابقه، منتخب مدیریت درمان، تیم نظام پرستاری مدافعان سلامت را سه بر یک مغلوب کرد.

    در دیدار دیگر، تیم منتخب شعب توانست ۷ بر ۴ تیم اداره کل را از پیش رو بردارد. در روز پایانی این مسابقات نیز دو مسابقه برگزار شد که طی آن، تیم اداره‌کل توانست تیم نظام پرستاری را ۴ بر صفر شکست دهد و دو تیم منتخب شعب و منتخب مدیریت درمان با نتیجه تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند تا بر این اساس تیم های منتخب شعب و منتخب مدیریت درمان با ۷ امتیاز و بر اساس تفاضل گل جایگاه‌های اول و دوم را به خود اختصاص دهند و تیم‌های اداره کل با سه امتیاز و نظام پرستاری مدافعان سلامت بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

    مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور عباس اکبری مدیر کل تامین‌اجتماعی هرمزگان و دکتر غلامعباس مومنی سرپرست مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان برگزار و هدایای تیم‌های برنده به آنها اهدا شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.