حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • معرفی ۴ واحد آلاینده هرمزگان  به دستگاه قضایی
    ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۱۷
    شناسه : 978
    بازدید 1592
    11
    مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان خبرداد مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: ۴ واحد آلاینده هرمزگان که حدود استانداردها را رعایت نکرده بودند به دستگاه قضایی معرفی شدند.
    ارسال توسط : منبع : ایسنا
    پ
    پ

    دریانیوز:  مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: ۴ واحد آلاینده هرمزگان که حدود استانداردها را رعایت نکرده بودند به دستگاه قضایی معرفی شدند. حبیب مسیحی تازیانی افزود: در طول سال گذشته بازدیدهای سرزده از بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان در دستور کار این سازمان قرار داشت و در سالجاری با جدیت دوچندان و بیشتری این موضوع را دنبال می کنیم. وی با بیان اینکه در سال گذشته پایش های مستمری از بنگاه های اقتصادی صورت گرفت که منجر به صدور اخطار رفع آلودگی به ۱۹۶ واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی شد، تصریح کرد: از این تعداد ۲۲ واحد به عنوان آلاینده با مستندات کافی به سازمان محیط زیست کشور ارائه شد تا به سازمان امور مالیاتی معرفی شوند. مسیحی تازیانی با اشاره به اینکه از این تعداد ۴ واحد به دستگاه قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: این واحدها حدود استانداردها را رعایت نکرده بودند و مجبور شدیم از طریق دستگاه قضایی با این واحدهای آلاینده برخورد کنیم.

    وی در خصوص نشت میعانات گازی شرکت نفت ستاره خلیج فارس در در مسیر رودخانه کل در سال گذشته، عنوان کرد: پرونده این موضوع در حال طی شدن روند قانونی اش قرار دارد و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس نیز در همین پرونده نیز متعهد شده تا با استفاده از واحدهای پژوهشی دانشگاه های مستقر در استان هرمزگان میزان اثرات این حادثه بر بستر تالاب را اندازه گیری کند و به مدت چهار سال ۵۰ هزار نهال حرا با کمک تعاونی های قشم و بندرخمیر در فصل مورد نظر اقدام به کاشت کند. به گزارش ایسنا؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان میزان برآورد خساورت اولیه را ۱۸ میلیارد تومان دانست و عنوان کرد: تمامی جرائمی که برای پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در این پرونده در نظر گرفته می شود به حساب خزانه واریز می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.