حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مسابقه شتر دوانی در بندرخمیر برگزار شد
    ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۴۹
    شناسه : 6580
    بازدید 1171
    8
    دریانیوز// به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقه شتردوانی با شرکت ۲۷ شترسوار از بندرخمیر ، سیریک ،بندرعباس ، جزیره قشم و بندرلنگه در دو گروه شترهای زیر پنج سال و بالای پنج سال در پیست دوگرد بندرخمیر برگزار شد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// به مناسبت دهه مبارک فجر، مسابقه شتردوانی با شرکت ۲۷ شترسوار از بندرخمیر ، سیریک ،بندرعباس ، جزیره قشم و بندرلنگه در دو گروه شترهای زیر پنج سال و بالای پنج سال در پیست دوگرد بندرخمیر برگزار شد.

    در پایان این مسابقه که با حضور فرماندار خمیر ، امام جمعه شهرستان ،معاون سیاسی فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و علاقمندان به این رشته ورزشی انجام شد به نفرات برتر در هر دو گروه جوایزی اهداء گردید.
    فرماندار خمیر در مراسم اهدای جوایز ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مسابقات اظهار کرد:استقبال بسیار خوبی از این مسابقه در بندرخمیر انجام شد که جا دارد به نوبه خود از مجریان این مسابقه تشکر کنم.
    وی افزود:برگزاری چنین مسابقاتی می تواند باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه شود لذا بايستی اين ورزش مفرح در شهرستان گسترش يابد و از آن حمايت شود.

    گفتنی است در این دوره از مسابقات، در گروه آزاد شترهای زیر پنج سال آرین حسین پور ، نیکان تبریک و رضا دادآفرید به ترتیب اول تا سوم شدند؛ همچنین مراد صفری از سیریک چهارم و حسین مریدی باز از آبشورک بندرعباس پنجم شد.

    همچنین در گروه شترهای امتیاز دار بالای پنج سال نیز ، فرزاد احمدی ، ناصر آسور ،آرش حسن زاده و رضا خوی از آبشورک بندرعباس به ترتیب اول تا چهارم شدند و محمد سعید درتنی پنجم شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.