حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • حمایت از کشاورزان هرمزگان و جبران خسارات
    ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۴۴
    شناسه : 2746
    بازدید 1403
    6
    احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان دردیداربا وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان با سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفت‌وگو کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان با سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفت‌وگو کرد.  احمد مرادی در این دیدار بر ضرورت جبران خسارات کشاورزان استان هرمزگان تأکید و خاطرنشان کرد: سیل، زلزله و آفت‌های مختلف ضررهای بسیاری را به کشاوزان وارد کرده است که باید در راستای حمایت از امنیت غذایی کشور، از این قشر حمایت صورت گیرد.وی ایجاد سدهای آبخیزداری در هرمزگان از مطالبات جدی مردم منطقه خواند و تأکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید زیرساخت‌های توسعه‌ کشاورزی در هرمزگان را بیشتر مدنظر قرار دهد چرا که مردم ولایتمدار این استان انتظارات بیشتری از دولت جدید دارند.

    نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ساماندهی موج‌شکن‌های صیادی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: زلزله اخیر به سرمایه‌گذاران پرورش میگو در سایت سایه خوش ضررهای فراوانی وارد کرده است، در ضمن حمایت از سرمایه‌گذاران پرورش ماهی در قفس و واگذاری اختیارات صدور مجوز صیادی به استان باید اجرایی شود تا حوزه‌ی شیلات در جنوب کشور رونق بیشتری یابد. به گزارش موج، وی در پایان تأمین اعتبارات جهت بهسازی جاده‌های بین مزارع را موضوعی مهم در راستای ارتقا بهره‌وری باغات و مزارع هرمزگان خواند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.