حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مسئولیت های اجتماعی  صنایع درهرمزگان کافی نیست
    ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۴:۴۱
    شناسه : 5902
    بازدید 1239
    8
    انتقاد امام جمعه بندرعباس از بنگاه های اقتصادی فعال در استان : دریانیوز// استان هرمزگان در بخش‌های مختلف از جمله زیرساخت، بهداشت ، درمان و ... دارای چالش‌هایی است به همین جهت باید توازن در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در هرمزگان در دستورکار باشد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز // حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار با اعضای شورای شهر بندرعباس و شهردار بندر عباس که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، شهرداری را موتور محرک شهر بندرعباس دانست و اظهارداشت: یکی از خواسته‌های قدیمی مردم شهر بندرعباس بازارچه‌های محلی است که اگر بتوان به کمک سرمایه‌گذاران بازارچه‌هایی را در کنار خورها راه‌اندازی کرد کمک خوبی به ارتقاء اقتصاد خانوار و شهر می‌کند .

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ وی با ذکر این نکته که باید فکری به حال سواحل بندرعباس کرد، عنوان کرد: شهر بندرعباس باید از گذرگاه به ایستگاه گردشگری تبدیل شود و جهت تحقق این امر باید ظرفیت‌هایی برای اقامت و جذابیت‌های گردشگری در سطح شهر به ویژه سواحل ایجاد شود .

    نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های ساحلی شهر بندرعباس و استان‌ هرمزگان، تصریح کرد: سیاست گریز از ساحل به سمت کویر مرکزی از دوران قاجار در کشور وجود داشته است که باید بر اساس بیانات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله)، ظرفیت‌های دریا را به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل کنیم.حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، افزود: برای تبدیل ظرفیت‌های دریا به فرهنگ عمومی، باید شهرهای جدید را در پهنه‌های ساحلی تعریف کرد و پروژه‌هایی در این مناطق اجرا شود.وی، با اشاره به لزوم ارتباط‌گیری شهرداری و شورای شهر بندرعباس با شهرهای مختلفی که در حوزه بافت فرسوده موفق عمل کرده‌اند، مطرح کرد: الگویی در شهر سامن برای حل چالش بافت فرسوده اجرا شده که علاوه بر حل مشکلات مردم، باعث خلق درآمد برای شهرداری آن منطقه نیز شده است به همین جهت باید از این روش الگو گرفت.

    نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با بیان این نکته که بخشی از فرهنگ عمومی مردم، مربوط به شهرداری بندرعباس است، تشریح کرد: بر اساس رصدهای انجام شده برخی از مناطق نیازمند انجام اقدامات عاجل فرهنگی است و نیازمند همکاری نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شهرداری با شورای فرهنگ عمومی هستیم‌.

    حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که مسئولیت اجتماعی صنایع مستقر در هرمزگان در حال رشد است اما کافی نیست، خاطرنشان کرد: استان هرمزگان در بخش‌های مختلف از جمله زیرساخت، بهداشت، درمان و … دارای چالش‌هایی است به همین جهت باید توازن در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در هرمزگان در دستورکار باشد و از این ناهمگونی موجود جلوگیری شود.

    وی، با اشاره به ناهماهنگی موجود بین دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان برای حل چالش‌های خرد مردم، عنوان کرد: در بازدیدها و سفرهایی که مناطق مختلف داشتم، عدم هماهنگی بین دستگاهی برای حل مشکلات خرد مردم کاملا مشهود است و در صورت هماهنگی میان مدیر چند دستگاه اجرابی بسیاری از مشکلات مردم حل می‌شود. نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به چالش‌های موجود میان چندین دستگاه‌ اجرایی از جمله شهرداری، تصریح کرد: استاندار هرمزگان باید اکیپی را برای برقراری هماهنگی بین بخشی قرار دهد و حل چالش‌‌های بین دستگاهی را به عنوان یک اصل پیگیری کند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.