حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2995 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مرکز « همیار کارکنان آلومینیوم المهدی» واحد  نمونه ۱۴۰۰ شد
    ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۰۶
    شناسه : 1069
    بازدید 11002
    24
    درسی و سومین جشنواره امتنان از کارگران ، کارگروه و واحد نمونه هرمزگان ؛ در آیین تجلیل از برگزیدگان سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، کارگروه و واحد نمونه هرمزگان، مرکز همیار کارکنان شرکت آلومینیوم المهدی به عنوان مرکز نمونه سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: در آیین تجلیل از برگزیدگان سی و سومین جشنواره امتنان از کارگران، کارگروه و واحد نمونه هرمزگان، مرکز همیار کارکنان شرکت آلومینیوم المهدی به عنوان مرکز نمونه سال ۱۴۰۰ انتخاب شد. به گزارش خبرنگار روزنامه دریا، این آیین با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقيه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مجتبی معین وزیری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران صنایع و نمایندگان کارفرمایان و کارگران برگزار شد.

    مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی در رابطه با کسب این موفقيت، اظهار داشت: مرکزهمیار کارکنان یک برنامه ویژه محیط های کاری است که برای کمک به بررسی مسائل، افزایش بهره وری سازمان، شناخت و حل نگرانی‌های شخصی کارکنان و سایر مسائل شخصی موثر بر عملکرد شغلی آنان ایجاد شده است. وی در ادامه افزود: بر همین اساس شرکت آلومینیوم المهدی در بهمن ماه ۱۳۹۸ در راستای ارتقاء سلامت کارکنان در ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی مرکز همیار کارکنان را راه اندازی نمود.

    مهمترین خدمات مرکز همیار کارکنان

    محمد رضا قاسمی، بیان کرد: مرکز همیار کارکنان تا کنون در زمینه های مدیریت استرس، نگرانی های خانوادگی، تعادل بین کار و زندگی، سوء مصرف مواد، مشکلات ارتباطی و آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد، طلاق، طرح غربالگری روانی پرسنل و … خدمات موثری را به کارکنان شرکت و خانواده های آن ها ارائه داده است. مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی ضمن اشاره به مهمترین خدماتی که در این مرکز به کارکنان ارائه می شود، ابراز داشت: بررسی و ارائه مشاوره در خصوص مشکلات اجتماعی‌، عاطفی، روانی،خانوادگی و شغلی کارکنان و اجرای تست‌های روانشناسی بین کارکنان جهت عارضه یابی مشکلات از خدمات مهم این مرکز بوده است.

    قاسمی در ادامه، پیگیری مراحل درمان کارکنانی که دچار حوادث شغلی و یا ابتلا به بیماری کووید ۱۹ شده اند و پایش سلامت این افراد، پیگیری مسائل و مشکلات فرزندان معلول جسمی- ذهنی، برگزاری کلاسها و سمینارهای آموزشی برای پرسنل و خانواده های آنان و همچنین رسیدگی به پرونده هایی از قبیل پیشگیری و درمان اعتیاد را از سایر خدمات موثر این مرکز برشمرد. گفتنی است، در پایان این مراسم شرکت آلومینیوم المهدی مورد تجلیل قرار گرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.