حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2934 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۲
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     1234567891011121314151617181920212223242526272829  
  • مردم باید نقش مالیات را در عمران و آبادانی شهرها و روستاها ببینند
    ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۲۰
    شناسه : 2977
    بازدید 1360
    5
    مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان دریانیوز// مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیکاه گفت: مردم باید بصورت ملموس نقش چشمگیر مالیات را در عمران و آبادانی در شهرها و روستاها ببینند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیکاه گفت: مردم باید بصورت ملموس نقش چشمگیر مالیات را در عمران و آبادانی در شهرها و روستاها ببینند.

    شهردار بیکاه بهمراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهربیکاه با رضا آخوندزاده مدیر کل امور مالیاتی استان دیدار نمودند.مدیر کل امور مالیاتی استان هرمزگان در این دیدار اظهار داشت: مشارکت مردم در پرداخت مالیات می‌تواند شهرداریها را در خدمت رسانی به شهروندان واحداث طرحهای متنوع شهری یاری نماید.مدیر کل امورمالیاتی هرمزگان احداث پارک و فضای سبزدر مناطق مختلف استان را برنامه‌ای در راستای توسعه عمرانی عنوان نمود و افزود: مردم باید بصورت ملموس نقش چشمگیر مالیات را در عمران و آبادانی در شهرها و روستاها ببینند.

    آخوند زاده تاکید کرد: با تمام توان و بدون منت از شهرداریها درجهت عمران و آبادانی شهرها حمایت خواهد کرد.شهردار بیکاه نیز در این دیدار اظهار داشت: پرداخت مالیات بر ارزش افزوده از سوی فعالان اقتصادی تاثیر بسزایی در احداث و یا تکمیل پروژه های عمران شهری خواهد داشت. تلاش خواهیم کرد با نام گذاری پروژه های ساخته شده از محل درآمدهای مالیاتی با نام مالیات، نقش اداره مالیاتی را درعمران و آبادانی شهری پررنگ تر جلوه داده تا ضمن آشنایی مردم با نقش بی بدیل مالیات در توسعه شهر، مقدمات ترغیب مودیان به پرداخت مالیات را نیز فراهم آوریم .مصطفی داوری از حمایتهای همیشگی اداره امور مالیاتی تقدیر وتشکرکرد و ابراز خرسندی کرد با حمایت اداره امور مالیاتی بتوانیم در جهت اتمام پروژه های نیمه تمام و تعریف پروژه های جدیدی همچون توسعه فضای گردشگری کوهستان پارک بیکاه با کمک و مساعدت امور مالیاتی استان گامهای موثری را برداریم .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.