حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2977 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در بندرعباس باشکوه برگزار می شود
    ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۲۷
    شناسه : 1756
    بازدید 1654
    8
    سرپرست فرمانداری بندرعباس : سرپرست فرمانداری بندرعباس در دومین جلسه هماهنگی سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: ما مدیون نظام جمهوری اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم و باید در جهت حفظ و حراست از ارزش‌های جمهوری اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) کوشا باشیم.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: سرپرست فرمانداری بندرعباس در دومین جلسه هماهنگی سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: ما مدیون نظام جمهوری اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم و باید در جهت حفظ و حراست از ارزش‌های جمهوری اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) کوشا باشیم. به گزارش خبرنگار دریا ؛ محمد مرودی در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و قیام خونین ١۵ خرداد اظهار کرد: امام راحل انقلاب را بر پایه مردم بنیانگذاری کردند و این انقلاب که پشتوانه آن مردم هستند، هر روز در حال توسعه و پیشرفت است و تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) استوار خواهد ماند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس با بیان اينکه انقلاب اسلامی را باید پاس بداریم و ارزش آن را بدانیم افزود: شخصیت امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت مردمی و جهانی محسوب می‌شود. وی اذعان کرد: ما مدیون نظام جمهوری اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم و باید در جهت حفظ و حراست از ارزش‌های جمهوری اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) کوشا باشیم. مرودی تصریح کرد: امروز با توجه به جوسازی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، وظیفه ما نسبت به سال‌های گذشته سنگین‌تر شده است. سرپرست فرمانداری بندرعباس در پایان عنوان کرد: مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان بندرعباس باشکوه برگزار خواهد شد و لازم است همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی نسبت به اطلاع‌رسانی و حضور در این مراسم اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.