حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2964 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان خمیر معارفه شد
    ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۱۳
    شناسه : 7364
    بازدید 1308
    8
    دریانیوز// با حضور میرهاشم خواستار فرماندار خمیر و شهریار نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان، آیین معارفه مدیر بنیاد مسکن خمیر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// با حضور میرهاشم خواستار فرماندار خمیر و شهریار نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان، آیین معارفه مدیر بنیاد مسکن خمیر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
    در این آیین ابراهیم رده به عنوان مدیر جدید بنیاد مسکن خمیر معرفی و از تلاش های یونس جعفری نیا مدیر سابق این شهرستان تقدیر شد.
    میرهاشم خواستار نیز در این آیین از خدمات و عملکرد موثر مدیر سابق بنیاد مسکن طی مدت حضور در شهرستان خمیر قدردانی کرد و افزود: مهندس جعفری نیا یکی از مدیران پرتلاش و جهادی شهرستان بوده که توانست طی مدت حضور در شهرستان اقدامات خوبی از خود به جای بگذارد.
    وی افزود:یکی از اقدامات خوب و ماندگار در زمان حضور ایشان ، احداث و تجهیز ساختمان جدید بنیاد مسکن شهرستان با پشتیبانی مدیرکل بنیاد مسکن استان بود که در کوتاه ترین زمان ممکن اتفاق افتاد.
    حضور میدانی در روستاها، رسیدگی به مشکلات روستائیان و غیره از دیگر اقدامات خوب ایشان در زمان حضور در شهرستان خمیر بوده است.
    فرماندار ادامه داد: با این وجود، تغییرات در سطوح مدیریتی امری طبیعی محسوب می شود و مهم این است که وقتی مسئولیتی به فردی واگذار می شود بتواند خالصانه و صادقانه به مردم خدمت کنند و تمام تلاشش را برای رفع مشکلات شهرستان به کار گیرد.
    این مقام مسئول در ادامه از مدیر جدید خواست با توجه به اینکه اجرا و تکمیل طرح نهضت ملی مسکن از مهم ترین اولویت های دولت سیزدهم بشمار می رود لازم است مدیر جدید نیز پیگیری ویژه ای در این حوزه بخصوص در واگذاری اراضی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن داشته باشد.
    در ادامه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز گزارش مختصری از خدمات این اداره کل در سطح شهرستان خمیر ارائه کرد.
    مهندس نوری زاده همچنین گفت: بنیاد مسکن در جهت خدمت رسانی به مردم و رضایتمندی آنان تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.
    وی در ادامه مدیر جدید بنیاد مسکن خمیر را فردی توانمند و باتجربه خطاب کرد و گفت: رده تجارب و دانش خوبی در حوزه بنیاد مسکن دارد و پیش از این نیز حدود یازده سال مدیر بنیاد مسکن شهرستان بندرلنگه بوده و هم اکنون به عنوان این سمت در شهرستان خمیر منصوب شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.