حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مدیرعامل جدید شرکت فولاد کاوه کیش  !   هرمزگانی ها را  از منافع شرکت منتفع کنید
    ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۴:۵۳
    شناسه : 5468
    بازدید 1837
    15
    از شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با توجه به وابستگی اش به بنیاد مستضعفان انتظار می رود بیشتر حامی مستضعفان و محرومان هرمزگانی در حوزه های مختلف در استان باشد
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// روز شنبه خبر تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش بر روی سایت این شرکت قرار گرفت که مانند بقیه موضوعات وفعالیت های این شرکت در سکوت و بدون حضور خبرنگاران ورسانه ها انجام گرفت.
    در این خبر اعلام شده است که در مراسمی با حضور سید محمد اتابک، معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و هاشم نظام آبادی، مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس از زحمات مهندس علی دهاقین تجلیل و مهندس سید عباس حسینی به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منصوب شدند.

    به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در حکم صادره با امضای مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس آمده است:

    برادر ارجمند جناب آقای سید عباس حسینی
    سلام علیکم؛
    با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر بکارگیری نیروهای مومن، جوان، متخصص و انقلابی، نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مدیریتی مفید و موثر جنابعالی بدینوسیله به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منصوب می‌شوید .امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره­ گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود، نگرش راهبردی و تخصصی و نیز استفاده از دانش، تجارب، ایده­ ها، همکاری و همفکری همکاران محترم، در چارچوب کلیه ضوابط، قوانین و مقررات و در راستای تحقق اهداف و آرمان­‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اصول و موضوعه ابلاغی دفتر مقام معظم رهبری، سیاست­ های اقتصاد مقاومتی، ضوابط اجرایی برنامه­ های میان مدت، افزایش هم ­افزایی در گروه بنیاد و کلیه اسناد بالادستی بنیاد مستضعفان بالاخص خدمت مستمر به محرومان، با اتخاذ رویکرد مدیریت جهادی موفق و موید باشید.
    و من ا… توفیق
    هاشم نظام ­آبادی، مدیرعامل و عضوهیات مدیره

    گفتنی است مهندس سیدعباس حسینی، از مدیران ارشد هلدینگ کاوه پارس است و سوابقی همچون؛ مدیریت عاملی شرکت­ های سیمان تهران، سیمان پیوند گلستان و آلومینیوم کاوه مسجد سلیمان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.
    لزوم تغییر ریل گذاری در فولاد کاوه کیش شرکت فولاد کاوه جنوب کیش همواره با حاشیه‌هایی مواجه بوده که برخی از موارد رسانه ای شد و به آنها پرداختیم وبرخی موارد هم قابل رسانه ای نبود و امیدواریم که مدیرعامل جدید این شرکت تغییراتی را در ریل گذاری شرکت به سمت خدمت‌رسانی به مردم استان هرمزگان داشته باشند که در گام نخست ضرورت دارد تغییراتی را در حوزه اطلاع رسانی آغاز نمایند تا ارتباط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با رسانه‌های استان بهبود یابد و مسئولان مربوطه این حوزه پاسخگوی رسانه ها داشته باشند، وگرنه حتی اگر این شرکت عملکرد مثبت ومناسبی راهم داشته باشد، به مردم از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی نخواهد شد واین موضوع یکی از نکات ضعف این شرکت است که باقی خواهد ماند.

    رسیدگی به مستضعفان موضوع دیگر اینکه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش که زیرمجموعه بنیاد مستضعفان است و انتظار بیشتری از این صنعت نسبت به سایر صنایع وبنگاه های اقتصادی فعال در هرمزگان در حوزه های مختلف می رود. اگر از دیگر صنایع انتظار داریم به انجام مسئولیت های اجتماعی شان پایبند باشند، از شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با توجه به وابستگی اش به بنیاد مستضعفان انتظار می رود بیشتر حامی مستضعفان و محرومان هرمزگانی در حوزه‌های مختلف در استان باشد.

    استان هرمزگان که براساس آمارهای رسمی ازجمله مرکز پژوهش های مجلس در فقر و فلاکت، بیکاری و… در سال های اخیر در جایگاه نخست کشوری قرار داردکه این موضوع نشانه ضعف عملکردی دولت‌ها در ادوار مختلف و اجحاف صنایع و بنگاه های اقتصادی فعال در هرمزگان در حق مردم استان است. چرا استانی که دهها بنگاه اقتصادی در حوزه های مختلف در آن فعال است، بایستی محرومترین و بیکارترین استان کشور باشد؟ سوال این است که شرکت فولاد کاوه جنوب کیش برای چند نفر از هرمزگانی ها اشتغالزایی کرده است و چند نفر از محرومان و مستضعفان استان در این شرکت مشغول به کار هستند؟ در حوزه مسئولیت های اجتماعی این شرکت چه اقدامی کرده است؟ در حوزه ورزش چطور؟ احمد مرادی نماینده مطالبه گر مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز اخیرا از عدم ایفای نقش شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در حوزه مسئولیت های اجتماعی و بخصوص ورزش استان بشدت انتقاد کردند که ضرورت دارد مدیرعامل جدید شرکت در این حوزه سیاستگذاری مناسبی داشته باشند و مردم اثرات اقدامات شرکت را در حوزه‌های مختلف مسئولیت‌های اجتماعی در زندگی شان لمس کنند.

    به مدیرعامل جدید شرکت کاوه جنوب کیش پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع از اوج فقر و محرومیت واثرات بیکاری در این استان که عنوان قطب تجارت و صنعت کشور را یدک می‌کشد، به تنهایی یا به همراه استاندار، شهردار، نماینده ولی فقیه در استان(ایشان از محلات و روستاها وبازار و… مرتب بازدید و دیدار مردمی دارند) و… از محلات و روستاهای استان سرکشی وبازدید کنند وهم وضعیت این مناطق را از نزدیک مشاهده نمایند و هم با محرومان حاشیه نشین و روستایی گفتگو کنند تا واقعیت های استان را ببینند وبشنوند تا آن موقع بهتر متوجه شوند در شهر واستان غول و ابرصنایع چطور غول وابرفقر هم جاخوش کرده است و آیا حق مردم مرزدار و مرزبان هرمزگان زندگی در فقر و محرومیت در کنار این صنایع است؟

    آیا وقتی بنیاد مستضعفان صنایعی مانند فولاد کاوه جنوب کیش، شرکت بندری سینا و… در استان دارد، نباید حداقل انتظار این باشد که مردم استان، محرومان، مستضعفان و… در این استان هم سهمی در اشتغال و سودهای کسب شده از تجارت و… این صنایع و بنگاه های اقتصادی در هرمزگان داشته باشند؟

    در این استان خانواده‌های زیادی حتی سه وعده غذایی را در سفره ندارند و کودکان و نوجوانان به سوء تغذیه مبتلا هستند وخانواده هایی توان تامین هزینه‌های درمان و معیشت شان را ندارند و برخی از دانش‌آموزان به دلیل هزینه های سنگین تحصیل مجبور به ترک تحصیلی شده اند وبرخی فاقد مسکن هستند ویا از مسکن مناسبی برخوردار نیستند که نیاز است از این خانواده‌های محروم حمایت شود و از بنیاد مستضعفان و شرکت ها و نهادهای مرتبط با این نهاد انقلابی هم انتظار بیشتری است که از محرومان در استان حمایت‌های لازم را در حوزه های مختلف داشته باشند. نماینده محترم ولی فقیه در استان نیز بارها بر بکارگیری نیروهای هرمزگانی در صنایع و ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی شان تا رفع فقر وبیکاری در استان تاکید داشته اند و امیدوارم مدیرعامل جدید شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به تاکیدات و خواسته امام جمعه بندرعباس در این حوزه ها توجه کامل داشته باشند وخواسته‌های ایشان را محقق سازند.

    موضوع دیگر اینکه برخی از کارگران از شرایط کاری و عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در این شرکت و… گلایه مندند و این موضوع را بارها منعکس کردیم و حتی با مسئولان اداره کار استان نیز در این خصوص مصاحبه گرفتیم و منتشر کردیم که در این حوزه نیز ضرورت دارد حقوق قانونی کارگران و کارکنان در حوزه‌های مختلف محقق شود واگر تخلف احتمالی در هر بخشی وبه هر میزانی وجود دارد، با متخلفان نیز برخورد شود.
    امید می رود حال که قطار اقتصادی فولاد کاوه جنوب کیش به سکاندار جدید سپرده شده است، این قطار بر ریل خدمت‌رسانی به مردم هرمزگان نیز قرار گیرد و هرمزگانی ها از اشتغال در این شرکت سهمی داشته باشند و در بکارگیری نیروی انسانی جدید هم از بومیان هرمزگان استفاده شود وبصورت اتوبوسی از سایر مناطق کشور نیرو به استان وارد نشود واز طرفی دیگر این شرکت به مسئولیت های اجتماعی شان عمل نموده و حمایت های لازم را از ورزش استان همانطور که احمد مرادی نماینده مردم استان در مجلس تاکید داشتند، داشته باشند.

    موضوع پایانی هم اینکه انتظار داریم در زمان مدیریت جدید، ارتباط شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با رسانه ها افزایش یابد و برنامه‌ها و خدمات شان را از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی کنند تا هرمزگانی ها مطلع شوند که این صنعت وابسته به یک نهاد انقلابی عملکردش با دیگر صنایع متفاوت است و به محرومان و مستضعفان نگاه ویژه ای دارد و شاهد باشیم که دغدغه های معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب به محرومان، زاغه نشینان و مستضعفان توسط این شرکت موردتوجه قرار گرفته است که البته در حکم انتصاب هم به خدمت مستمر به محرومان، با اتخاذ رویکرد مدیریت جهادی تاکید شده است که امیدواریم این موضوع بطور کامل در استان توسط مدیرعامل جدید شرکت فولاد کاوه جنوب کیش محقق شود.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “مدیرعامل جدید شرکت فولاد کاوه کیش ! هرمزگانی ها را از منافع شرکت منتفع کنید”
    1. سلام علیکم
      خدمت مدیر جدید
      جناب آقای مهندس حسینی
      فولاد کاوه کیش جنوب هرمزگان
      این حقیر یک راننده وانت هستم که به طور غیر مستقیم که به این شرکت خدمات می رسانم ومزدی دریافت می کنیم
      خدا را شکر الحمدالله رب العالمین
      محسن رجبی از بندرعباس

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.