حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • بازگشت دوباره به اوج کرونا
    ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۵۳
    شناسه : 2748
    بازدید 1357
    4
    حدود سه سال از شیوع ویروس کرونا می گذرد، فراز ونشیب های زیای در این سه سال برای تمام مردم جهان اتفاق افتاد.
    ارسال توسط : نویسنده : سعیده دبیری نژاد منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: حدود سه سال از شیوع ویروس کرونا می گذرد، فراز ونشیب های زیای در این سه سال برای تمام مردم جهان اتفاق افتاد.دوره ای به نام کرونا که زندگی همه افراد را در سرتا سر جهان به شدت دگرگون کرد. افراد زیادی را در این میان از دست دادیم، تعطیلی ادارت، مدارس، دانشگاهها حتی نابودی بسیاری از کسب و کارها را در بر داشت.از استرس و وحشت کرونا هفته ها حتی  ماه ها خودمان را در خانه حبس کردیم. آرزوی این را داشتیم که فقط حتی یک بار دیگر عزیزانمان را ببینیم.فقط منتظر اخبار بودیم که ببینیم آمار مبتلایان و  فوتی های کرونا چقدر شده است.

    حتی اگر یک نفر کمتر از روز قبل بود، هزاران بار خدا را شاکر بودیم.اما حال که کمی اوضاع بهتر شده بود و دیگر شهری قرمز نبود بخش های مختلف کووید در بیمارستانها دیگرمریضی نداشتند.فوتی کرونا نداشتیم، استرس ها کاهش یافته بود زندگی به روال عادی خود بازگشته بود؛ در کشورهای مختلف سویه های جدید کرونا شیوع پیدا کرد، در ایران هم تعداد مبتلایان روز به روز در حال افزایش است با این وضعیت ممکن است موج های جدیدی در راه باشد.مهم ترین مسئله ای که وجود دارد زدن ماسک در مکان های عمومی، اجتماعات و بیمارستان ها است می توانیم بگوییم به روزهای اول شیوع کرونا برگشته ایم، روزهای پر استرس نزدیک می شوند. موج جدید در راه است و به شهرهای قرمز یکی پس از دیگری افزوده  می شود .هر لحظه می شنویم که افراد زیادی دچار گلو درد و سرماخوردگی شده اند اما همگی خوب می دانیم که همه این موارد کرونا هستند.

    بیمارستان ها که بخشهای کووید خود را تعطیل کرده بودند دوباره بیماران کرونایی بستری شده اند. فوتی های کرونایی دو رقمی شده است . زنگ هشدار یا حتی بهتر است بگوییم آژِیر خطر به صدا در آمده است . کمترین و بهترین کاری که از دست ما بر می آید زدن ماسک است.اگر می خواهیم دوباره عزیزانمان را از دست ندهیم ، استرس روزهای اوج کرونا را نداشته باشیم ، کسب و کاری تعطیل نشود و…. تنها راه حل زدن ماسک است.دیگر این روزها نمی دانیم چه کسی ناقل است و افراد با داشتن علائم دیگر خود را قرنطینه نمی کنند پس بهتر است دیگر بدون ماسک درهیچ مکانی حضور نداشته باشیم تا هم جان خود و هم دیگران در امان باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.