حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مدرسه ۱۸ کلاسه تیزهوشان نور در میناب افتتاح شد
    ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
    شناسه : 3774
    بازدید 11117
    18
    همزمان با هفته دولت دریانیوز// با حضور مسئولان استانی و شهرستان میناب و هم‌زمان با هفته دولت مدرسه ۱۸ کلاسه متوسطه دخترانه نور در این شهرستان افتتاح شد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// با حضور مسئولان استانی و شهرستان میناب و هم‌زمان با هفته دولت مدرسه ۱۸ کلاسه متوسطه دخترانه نور در این شهرستان افتتاح شد.

    همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، سیدعبدالله هاشمی رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز هرمزگان، گل پاگون خیر نیک اندیش و جمعی از مسولین استانی، مدرسه ۱۸ کلاسه متوسطه تیزهوشان نور در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.

     

    استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: کشور به نسلی هوشمند نیاز دارد و باید تلاش کنیم نسل بعدی ما باسواد پرورش یابد تا کشور را آباد کند.مهدی دوستی افزود: باید تلاش نماییم مشکلات کشور را برطرف نموده و پروژه‌های مورد نیاز اجرا نماید که در این زمینه نیاز است مردم و خیرین در کنار دولت قرار گیرند تا بتوانیم کشور را آباد کنیم.دوستی ادامه داد: حضور خیرین در پروژه‌های بخش آموزشی، نشان‌دهنده فهم و درک بالای آنها از واقعیت کشور است چرا که اگر دانش‌آموزان، آموزش‌های لازم را ببینند کشور ما از پیشرفت خوبی برخوردار خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: تمرکز و توجه ما باید بر باسوادی دختران این کشور بیشتر باشد چرا که اگر مادران این سرزمین باسواد باشند هیچ فرزند بی‌سوادی وجود نخواهد داشت.

    استاندار هرمزگان ادامه داد: باید تلاش شود اعتماد به نفس فرزندانمان را بالا ببریم و این کار باید در عمل انجام شود تا کشور به جایگاه واقعی خود برسد.در ادامه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در این آیین ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: مدرسه ۱۸ کلاسه متوسطه دوره اول و دوم تیزهوشان نور با زیربنای ۲ هزار و ۴۲۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.

    سیدفخرالدین هاشمی ادامه داد: تلاش مسولان در عرصه خدمت‌رسانی وظیفه دولت‌مردان بوده و مشارکت خیرین بزرگوار در امر گسترش فضاهای آموزشی امری مقدس و قابل تقدیر می‌باشد.هاشمی با تاکید بر گسترش فرهنگ انفاق در جامعه خاطرنشان کرد: امروز خیرین بازوی توانمند نوسازی مدارس در احداث و بهسازی فضاهای آموزشی می‌باشند.وی ابراز داشت: ۲۴۰ میلیارد ریال توسط خیر جهت احداث این فضای آموزشی هزینه شده است.به گفته وی، شهرستان میناب با وسعت ۵هزار و ۱۴۲ کیلومتر مربع به عنوان دومین شهرستان دراین استان بوده که با بهره برداری از ۲۴ پروژه آموزشی در هفته دولت و مهرماه سال جاری بیشترین پروژه فضای آموزشی را به خود اختصاص داده است.

    در ادامه بهروز گل پاگون از خیرین مدرسه‌ساز هرمزگان در این مراسم گفت: به پیشنهاد دوستان در زمینه آموزش و پرورش ورود کردیم تا بتوانیم به آینده کشور کمک نماییم.گل پاگون افزود: با مشورتی که از اداره‌کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان گرفته شد، بر آن شدیم که مدرسه‌ای را در یکی از مناطقی از استان که نیاز بیشتری دارند احداث نماییم.وی خاطرنشان کرد: شهرستان میناب یکی از نقاط استان است که در زمینه ایجاد فضای آموزشی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و ما نیز به همین دلیل این شهرستان را برای ساخت مدرسه انتخاب کردیم.

    گل پاگون به هدف از ساخت مدرسه اشاره و بیان کرد: هدفم از این کار، کمک به آموزش و تحصیل دانش‌آموزان و کسب علوم روز و پیشرفت علمی فرزندان این کشور بوده که بتوانیم کشوری پیشرفته و آباد داشته باشیم.وی عنوان کرد: اگر کسی می‌خواهد برای کشور کاری انجام دهد، بهترین فضا در زمینه آموزش و پرورش است تا از این طریق به پیشرفت و آینده کشور کمک نماید.وی در پایان گفت: علاوه بر این مدرسه که اکنون ساخته شده‌است، دو مدرسه شامل جامعه الزهرا و چمران نیز در بندرعباس ساخته‌ایم و این آمادگی را داریم که برای ساخت فضای آموزشی در مکان‌های نیز مشارکت داشته باشیم.

    گفتنی است؛ اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان ۱۲۴پروژه فضای آموزشی در قالب ۵۱۵ کلاس درس با زیربنای ۵۶ هزار و ۶۶۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۹۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان هرمزگان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با هفته دولت به دانش آموزان این مرزو بوم تقدیم خواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.