حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • متناسب با قدرت خرید افراد کم ‌درآمد خودرو تولید کنید
    ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۲۱
    شناسه : 4857
    بازدید 1412
    29
    احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خطاب به خودروسازان : نماینده مردم بندرعباس با بیان اینکه خودروسازان باید هزینه‌های تولید خودرو را کاهش دهند به طور مثال شرکت‌های اقماری زیان‌ده را واگذار کنند تا قیمت خودرو منطقی شود، گفت: همچنین این شرکت‌ها باید متناسب با قدرت خرید اقشار کم‌درآمد نیز خودروهای باکیفیت تولید کنند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// نماینده مردم بندرعباس با بیان اینکه خودروسازان باید هزینه‌های تولید خودرو را کاهش دهند به طور مثال شرکت‌های اقماری زیان‌ده را واگذار کنند تا قیمت خودرو منطقی شود، گفت: همچنین این شرکت‌ها باید متناسب با قدرت خرید اقشار کم‌درآمد نیز خودروهای باکیفیت تولید کنند.
    به گزارش خبرنگار دریا ؛ احمد مرادی درباره ضرورت تولید خودروهای اقتصادی، گفت: هرچند همه بر این باروند که کیفیت خودروهای تولیدی باید ارتقا یابد، اما قیمت خودروها نیز باید متناسب با توان خرید مردم باشد، در تمام کشورهای دنیا توان مالی مردم سنجیده شده و متناسب با قدرت خرید تمامی مردم خودرو تولید می‌شود. نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی افزود: در ایران به دلیل انحصار موجود در صنعت خودروسازی، بدون توجه به اصل مهم قدرت خرید مردم، خودروها قیمت گذاری شده و به فروش می‌رسد.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم، اضافه کرد: وضعیت کنونی بازار خودرو جفا در حق مردم و مصرف‌کنندگان است و خودروسازان باید تغییر رویه دهند. عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه خودروسازان باید هزینه‌های تولید خودرو را کاهش دهند به طور مثال شرکت‌های اقماری زیان‌ده را واگذار کنند تا قیمت خودرو منطقی شود، تصریح کرد: همچنین این شرکت‌ها باید متناسب با قدرت خرید اقشار کم‌درآمد نیز خودروهای باکیفیت تولید کنند، در غیر این صورت این رویای خرید خودرو و داشتن خودروی شخصی همواره همراه افراد خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.