حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • لزوم نهادینه کردن فرهنگ بهره گیری از مشارکت مردمی در جامعه
    ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۴:۵۷
    شناسه : 5919
    بازدید 1143
    5
    معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد دریانیوز// معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی بسیاری از موانع توسعه کشور را مرتفع می کند
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی بسیاری از موانع توسعه کشور را مرتفع می کند.

    به گزارش خبرنگار دریا؛ دکتر احسان کامرانی در جلسه شورای توسعه تشکل های استان باحضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران و دکتر رادان معاون تشکل های سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به اهمیت تشکل ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، عنوان کرد: تشکل های اجتماعی به‌عنوان یک ظرفیت مهم می توانند پل ارتباطی مهمی بین مردم و حكمرانان باشند.

    وی افزود: تشکل های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد در دولت جایگاه ویژه ای دارند و ریاست جمهور بر بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی برای پیشبرد امور کشور تاکید دارد.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مهم تشکل های اجتماعی اعم از سمن ها و گروههای جهادی در رفع موانع توسعه کشور تقویت این استعداد در استان هرمزگان با جدیت دنبال شود.

    کامرانی گفت: مشارکت های اجتماعی در بخش‌های مختلف در جامعه نهادینه شود و در تحقق این مهم تشکل های اجتماعی نقش بسزایی دارند. وی در همین خصوص، گفت: نقش، جایگاه و ماموریت های تشکل های اجتماعی در جامعه نهادینه گردد تا مردم بیش از پیش با این ظرفیت آشنا شوند.

    معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: تشکل های اجتماعی در چهارچوب ماموریت های محوله امور را به پیش ببرند و شبکه سازی در این بخش از اهمیت بسزایی برخوردار است. کامرانی افزود: عملکرد و اقدامات تشکل های اجتماعی در بخش های مختلف اطلاع رسانی شود تا مردم بیش از پیش با فعالیت های سمن ها و گروه‌های جهادی فعال در این حوزه آشنا شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.