حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2964 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • قاچاق ۷۰ خودروی مستهلک به کشور
    ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۴۷
    شناسه : 3078
    بازدید 1315
    3
    رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: تصاویر منتشر شده از خودروهای فرسوده در انبار اموال تملیکی بندرعباس مربوط به ۷۰ اتومبیلی است که به صورت مستهلک به کشور قاچاق شده اند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: تصاویر منتشر شده از خودروهای فرسوده در انبار اموال تملیکی بندرعباس مربوط به ۷۰ اتومبیلی است که به صورت مستهلک به کشور قاچاق شده اند. به گزارش خبرنگار دریا ؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: تصاویر منتشر شده از خودروهای فرسوده در انبار اموال تملیکی بندرعباس مربوط به ۷۰ اتومبیلی است که به صورت مستهلک به کشور قاچاق شده اند و همچنین با توجه به حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی بر اساس مقررات امکان تردد و شماره گذاری ندارند. مجتبی قهرمانی با اشاره به اینکه خودروهای مذکور به وسیله قایق توسط قاچاقچیان از طریق دریا به کشور وارد شده اند، تصریح کرد: فرسودگی این خودروها ناشی از دسته دوم بودن و مستهلک شدن آنها در کشورهای مبدأ می باشد.

    وی همچنین خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۸۰ خودروی خارجی موجود در انبار اموال تملیکی بندرعباس ۲۱۰ خودرو کاملاً سالم و نو هستند که از یک شرکت به اتهام قاچاق توقیف شده اند و با توجه به رأی مرجع قضایی ضمن تعیین تکلیف در حال تحویل به خریداران می باشند.قهرمانی در ادامه افزود: اما ۷۰ خودروی دیگر که تصاویر آنها طی روزهای اخیر
    منتشر شده، خودروهای خارجی فرسوده ای هستند که به همین شکل و برای استفاده از لوازم یدکی آنها به کشور قاچاق شده اند و به علت غیر قابل استفاده بودن با توجه به فرسودگی زیاد و حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی قابلیت مزایده و فروش ندارند. رئیس کل دادگستری تأکید کرد: در ماه‌های اخیر صدها دستگاه خودرو سواری و ماشین آلات راهسازی و میلیاردها تومان انواع کالا در سازمان اموال تملیکی استان هرمزگان تعیین تکلیف شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.