حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2976 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • فوتسال گاز هرمزگان با اقتدار از سد کرمان و یزد گذشت
    ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۵:۴۲
    شناسه : 8184
    بازدید 1292
    19
    دریانیوز// تیم فوتسال شرکت گاز استان هرمزگان در مسابقات فوتسال بسیج شرکت ملی گاز ایران با برتری مقابل گاز یزد و کرمان به مرحله بعدی این مسابقات، صعود کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// تیم فوتسال شرکت گاز استان هرمزگان در مسابقات فوتسال بسیج شرکت ملی گاز ایران با برتری مقابل گاز یزد و کرمان به مرحله بعدی این مسابقات، صعود کرد.
    دومین دوره لیگ مسابقات فوتسال پایگاه‌های بسیج شرکت ملی گاز ایران و دور برگشت مرحله گروهی این مسابقات به میزبانی شرکت گاز استان هرمزگان و در شهر بندرعباس، اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.
    گفتنی است، در شب اول این بازی ها تیم شرکت گاز کرمان به مصاف تیم شرکت گاز یزد رفت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. در شب دوم بازی ها و در بازی اول تیم گاز یزد با نتیجه دو بر یک از سد تیم منطقه ۶ عملیات انتقال گاز گذشت و در بازی دوم تیم شرکت گاز استان هرمزگان با نتیجه دو بر یک تیم گاز کرمان را شکست داد و گل های گاز هرمزگان را مهدی ضمیری و محمود صلح جو به ثمر رساندند.
    در شب سوم و پایانی بازی ها نیز تیم فوتسال گاز کرمان با نتیجه سه بر صفر، برنده بازی با منطقه شش اعلام شد و تیم فوتسال شرکت گاز استان هرمزگان نیز دو بر یک از سد تیم فوتسال گاز یزد گذشت و هر دو گل گاز هرمزگان را حسین کرمی به ثمر رساند.
    در پایان بازی ها تیم فوتسال شرکت گاز هرمزگان با ۴ برد، یک تساوی و یک شکست به همراه تیم یزد به مرحله بعدی راه یافتند.
    اسامی بازیکنان، سرمربی و سرپرست تیم فوتسال شرکت گاز استان هرمزگان: احمد حاجبی(کاپیتان)، بیژن پورعبدالهی، محسن ره گوی، مهدی ضمیری، سیف اله جوعطا، محمدرضا صلح جو، محمود صلح‌جو، مظاهر مرشدی، مجید حیدری، مسعود زارعی، سعیدصالحی، ابراهیم دلرحیم، میلاد ذاکری، عادل باصدق
    و حسین کرمی.
    سرمربی تیم: فریدون ملیوار و سرپرست تیم: جواد شهابی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.