حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • فعالیت های ۶۲گانه کانون ، کتاب محور و همراه با قصه گویی است
    ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۱۰
    شناسه : 4619
    بازدید 1287
    14
    مدیر کل کانون پرورش فکری هرمزگان در جشنواره بین المللی قصه گویی : مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: 62 فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار  می شود که این فعالیت ها کتاب محور و همراه با قصه گویی است .
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: ۶۲ فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار  می شود که این فعالیت ها کتاب محور و همراه با قصه گویی است . مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در بندرعباس با تبریک هفته کودک و هفته وحدت و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، با بیان اینکه ۲۰۸ قصه گو از مناطق مختلف استان در مرحله کتابخانه ای با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ اظهار داشت : در نهایت ۴۱ قصه گو به مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در بندرعباس راه یافتند که با یکدیگر به رقابت پرداخته و برگزیدگان به مرحله منطقه ای راه می یابند . پروین پشتکوهی اظهار داشت : اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان همواره در بیست و چهار جشنواره قصه گویی خوش درخشیده اند؛ زیرا کلام هرمزگانی ها پر از حکمت، روایت، زیبایی و صداقت است.پشتکوهی اظهار داشت : اولین قصه گوی عالم هم خداوند است و بیش از دوهزار قصه در  قرآن کریم داریم که ما قصص قرآنی را شنیده ایم وخوانده ایم. مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان افزود: قصه و قصه گویی از اثربخش ترین شیوه هاست.

    پشتکوهی گفت: در برخی کشورها قصه ها در قالب انیمیشن برای ایجاد امیدآفرینی و تربیت تولید و قصه گوها به  قصه گویی پرداخته اند. وی از قصه گوها خواست که قصه های شان را علاوه بر جشنواره، در مدارس، مهدها، جمع های خانوادگی و… نیز بیان کنند و از پدربزرگ ها ومادربزرگ ها هم بخواهند قصه گویی برایشان داشته باشند.مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: قصه گویان  فعالیت های شان را از کتابخوانی آغاز کردند.وی افزود:  قصه گویان به خودباوری رسیده ودارای  اعتماد بنفس بالایی هستند.

    پشتکوهی خاطرنشان کرد: ۶۲ فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود که این فعالیت ها کتاب محور و همراه با قصه گویی است. وی گفت: با قصه ها، امید و انگیزه در زندگی افزایش می یابد و با قصه گویی برای فرزندان ایران، امیدآفرینی می کنیم. عفت تفضلی مسئول دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در استان هرمزگان نیز اظهارداشت : قصه گویان در ۵بخش بزرگسال، آیینی وسنتی، زنان ومردان، دختران و پسران(نوجوان) و زبان اشاره با یکدیگر به رقابت پرداختند. تفضلی افزود: برگزیده های این بخش ها پس از مرحله استانی، به مرحله منطقه ای می روند و قصه گویی می کنند.  وی گفت: در مرحله منطقه ای، قصه گویان هرمزگانی با قصه گویانی از استان های  خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان وبلوچستان، یزد و کرمان رقابت می کنند.

    تفصلی خاطرنشان کرد: برگزیدگان مرحله منطقه ای جشنواره به جشنواره کشوری راه می یابند ودر شب یلدا با یکدیگر به رقابت می پردازند.  وی گفت: در بخش بین المللی جشنواره نیز امیدواریم نماینده داشته باشیم و برگزیده حوزه  بین المللی نیز با قصه گویان بین المللی به رقابت خواهند پرداخت .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.