حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • فرماندار جهادی و پاسخگوی بندرعباس
    ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۳۲
    شناسه : 1729
    بازدید 1529
    13
    چند هفته پیش به محض اطلاع فرماندار بندرعباس از مشکل کارگران کارخانه روی، بلافاصله پیگیر موضوع شدند که جهادی و انقلابی بودن شان را متوجه شدم و بحمدالله اقدام شان منجر به رفع آن مشکل شد. عصرجمعه گذشته نیز پس از مراسم تشییع شهید گمنام در استانداری، به یکی از فروشگاه‌های زنجیره ای در بندرعباس رفتم و چند قلم جنس از جمله دو بسته شکر و چند بسته گوشت منجمد برداشتم.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: چند هفته پیش به محض اطلاع فرماندار بندرعباس از مشکل کارگران کارخانه روی، بلافاصله پیگیر موضوع شدند که جهادی و انقلابی بودن شان را متوجه شدم و بحمدالله اقدام شان منجر به رفع آن مشکل شد. عصرجمعه گذشته نیز پس از مراسم تشییع شهید گمنام در استانداری، به یکی از فروشگاه‌های زنجیره ای در بندرعباس رفتم و چند قلم جنس از جمله دو بسته شکر و چند بسته گوشت منجمد برداشتم. زمانی که رفتم حساب‌ کنم، گفتند فقط یک بسته شکر و حداکثر دو بسته گوشت می توانید بردارید که از این برخورد تحقیرآمیز با شهروندان بسیار ناراحت شدم و گفتم اگر چنین قانونی گذاشته اید که البته مشخص نیست بر چه اساسی است، بایستی آنجا کنار کالا برچسب بزنید و اعلام کنید تا مشتریان وقت نگذارند که جنس را بردارند و بیایند در صف بایستند برای حساب کردن و بعد بگویید محدودیت وجود دارد و فلان میزان از فلان جنس می توانید بردارید و جالب اینجاست که گوشت و شکر جزو آن اقلامی نیست که یارانه اش در هفته های گذشته آزاد شد و چند روزی هیاهو شد که کمبودشان در بازار وجود دارد که بعد مشخص شد کمبودی وجود ندارد و برخی از اقلام احتکار شده بود.

    از مسئول باجه پرسیدیم مدیریت فروشگاه کجاست که آدرس انتهای فروشگاه را دادند. خانمی که به عنوان مدیر فروشگاه خودش را معرفی کرد هم گفت کمبود است و این محدودیت گذاشتیم که عرض کردم اولا بحمدالله کمبودی نداریم و اعلام شده کالا به اندازه نیاز و حتی بیشتر وجود دارد و ذخیره سازی هم شده است و ثانیا اگر محدودیتی گذاشته‌اید که اعلام کنید و در کنار کالا برچسب اعلام محدودیت خرید کالا برای هر مشتری بزنید تا خریداران در زمان خرید متوجه این محدودیت شوند و وقت نگذارند کالایی را بردارند و بیاورند و بعد به آنها بگویند چرا زیاد برداشتید که این بی احترامی به مشتریان و شهروندان محسوب می شود. این خانم می گفت کمبود کالاست. گفتم بنده خبرنگارم و اطلاع دارم کمبودی نداریم و اعلام شده است کالا داریم. این محدودیت های خودخواسته که می گذارند نباید به تحقیر مردم منجر شود. از طرفی نباید صحبت های مدیران مبنی بر وجود کالاها با این نوع برخوردها در فروشگاه‌ها و بازار زیرسوال نرود. البته همانجا با مدیرکل صمت استان تماس گرفتم که جواب ندادند.

    مطلب دیگر بالاخره ما هم نفهمیدم با تغییرات صورت گرفته این موضوعات را جهادکشاورزی بایستی نظارت کند یا صمت؟ در همان فروشگاه پیامی را در این خصوص به فرماندار بندرعباس ارسال کردم که ایشان چند دقیقه بعد تماس گرفتند و شرح ماجرا را جویا شدند و گفتند الان که مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام به پایان رسیده است، به فروشگاه مراجعه می کنم و به فروشگاه رفتند تا موضوع کمبود کالا و محدودیت ایجاد شده و… را بررسی کنند که جا دارد از آقای فرماندار تشکر کنم، بخاطر اینکه موضوعاتی که برایشان ارسال و اعلام می کنیم، بلافاصله خودشان بصورت میدانی و جهادی پیگیری می کنند و نمی خواهند از پشت درب بسته اتاق مدیریت، موضوعات را پیگیری کنند که الگویی برای سایر مدیران محسوب می شوند. موضوع دیگر اینکه همه مدیران در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام حضور نداشتند، درصورتیکه پیام تدفین این شهید عزیز در استانداری این است که همه ما مدیون خون شهداییم و مدیران این پست و مقام هم اگر دارند، بایستی پاسدار آرمان های شهدا باشند و خدمتگذار واقعی مردم باشند و بیش از پیش خود را مدیون شهدا بدانند که از استاندار انقلابی هرمزگان که زمینه تشییع و تدفین شهید خوش نام دفاع مقدس را در استانداری فراهم کردند، تشکر می کنم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.