حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • فردا ، رقابت ۳۰قصه گوی هرمزگانی  در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی
    ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۰۴
    شناسه : 4595
    بازدید 1396
    2
    دبیر این جشنواره خبرداد فردا یکشنبه 17 مهرماه 30قصه گوی هرمزگانی در مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در شهر بندرعباس به رقابت می پردازند .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: فردا یکشنبه ۱۷ مهرماه ۳۰قصه گوی هرمزگانی در مرحله استانی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در شهر بندرعباس به رقابت می پردازند . به گزارش خبرنگار دریا ؛ مسئول دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در استان هرمزگان با بیان این خبر افزود: در مرحله کتابخانه ای جشنواره که در تمام مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان بارقابت ۲۸۰ نفر قصه گوی از دوم تا دوازدهم مهرماه برگزار شد؛ پس از داوری، ۳۰نفر از قصه گویان به مرحله استانی جشنواره راه یافتند.عفت تفضلی اظهارداشت: قصه گویان در مرحله کتابخانه ای جشنواره در ۵ بخش بزرگسال، آیینی وسنتی، زنان ومردان، دختران و پسران(نوجوان) و زبان اشاره با یکدیگر به رقابت پرداختند.

    تفضلی افزود: برگزیده های این بخش ها پس از مرحله استانی، به مرحله منطقه ای می روند و قصه گویی می کنند. وی گفت: در مرحله منطقه ای، قصه گویان هرمزگانی با قصه گویانی از استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان وبلوچستان، یزد و کرمان رقابت می کنند. تفصلی خاطرنشان کرد: برگزیدگان مرحله منطقه ای جشنواره به جشنواره کشوری راه می یابند ودر شب یلدا با یکدیگر به رقابت می پردازند. وی گفت: در بخش بین المللی جشنواره نیز امیدواریم نماینده داشته باشیم و برگزیده حوزه بین المللی نیز با قصه گویان بین المللی به رقابت خواهند پرداخت .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.