حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2999 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 77×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • غمش در باور ما نیست
    ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۲۴
    شناسه : 4488
    بازدید 1362
    9
    چهار سال پیش در چنین روزی استان هرمزگان بزرگمرد رسانه ای خود را از دست داد. حاج ایوب دبیری نژاد مدیر مسئول و صاحب امتیاز روزنامه دریا هفتم مهر ماه سال ۱۳۹۷ آسمانی شد و ما را در سوگ از دست دادن خود گذاشت. بزرگمرد رسانه‌ای که نام او در بین اهالی رسانه همواره به نیکی برده می شود .
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: چهار سال پیش در چنین روزی استان هرمزگان بزرگمرد رسانه ای خود را از دست داد. حاج ایوب دبیری نژاد مدیر مسئول و صاحب امتیاز روزنامه دریا هفتم مهر ماه سال ۱۳۹۷ آسمانی شد و ما را در سوگ از دست دادن خود گذاشت. بزرگمرد رسانه‌ای که نام او در بین اهالی رسانه همواره به نیکی برده می شود . وی از افرادی بود که همواره تلاش می کرد همبستگی بین رسانه‌ها افزایش یابد. حاج ایوب دبیری نژاد که او را «حاجی» صدا می‌زدند، یکی از افراد فعال در حوزه رسانه بود که فقدان او ضربه بزرگی به جامعه رسانه‌ای استان هرمزگان وارد کرد. حاج ایوب از جمله افراد رسانه‌ای استان هرمزگان بود که می‌توان گفت جانشینی برای او وجود ندارد چرا که او از سختی‌های کار رسانه‌ای آگاه بود و مشکلات این حوزه را می دانست به همین دلیل تلاش می کرد مشکلات رسانه های استان را برطرف و بین آنها همبستگی و اتحاد ایجاد شود. او خوب می دانست که اگر رسانه های استان متحد و هم نوا شوند می‌توانند مشکلات استان را برطرف نمایند اما فقدان او ضربه بزرگی را به رسانه‌های استان وارد کرد. افرادی که از نزدیک با حاجی در ارتباط بودند می دانند که او در کار شخصیتی جدی اما در عین حال فردی دلسوز و بسیار مهربان بود؛ به نحوی که در بسیاری از موارد پیگیر اوضاع و احوال همکاران و دوستان بود. اگر مشکلی برای آنها پیش می آمد برای برطرف شدن مشکل هر کاری از دستش بر می آمد انجام می داد به همین دلیل فقدانش ضربه بزرگی به ویژه برای همکاران دریایی او بود. نبود حاج ایوب سخت است. هنوز در باورمان نمی گنجد که در بین ما نیست اما می دانیم روح حاج ایوب همچنان ما را همراهی می کند. رفتن حاج ایوب بسیار زود بود کاش می شد که او برگردد و ما را از این غم رها کند. امیدواریم که روح این مرد بزرگ، با اولیای الهی محشور باشد و برای شادی روح او صلواتی می‌فرستیم .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.