حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • غفلت های بسیار زیادی در حوزه سیاست های دریامحور در هرمزگان وجود دارد
    ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۴:۴۴
    شناسه : 5461
    بازدید 1288
    14
    احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس: دریانیوز// نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی: مجلس کار خود را در زمینه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام داده است
    ارسال توسط : منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس کار خود را در زمینه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام داده است، گفت: مجلس تأکیدها و توصیه‌های لازم را داشته و قوانینی که باید را در حوزه حمایت از این شرکت‌ها و رفع موانع تولید و حمایت از دانش‌بنیان‌ها را تصویب کرده است.

    احمد مرادی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش اظهار کرد: این نمایشگاه دستاوردهای خیلی خوبی از نخبگان و پژوهشگران را به نمایش گذاشته است. سال نیز سال دانش‌بنیان است و باید حمایت‌های لازم از نخبگانی که در این حوزه فعال هستند، صورت بگیرد.

    وی با بیان اینکه ارتباط مستمری با نخبگان و پژوهشگران استان دارم، تصریح کرد: در روزهای اخیر جلسه‌ای با استاندار هرمزگان در خصوص پارک علم و فناوری استان داشتم تا بتوانیم بسترها و زیرساخت‌ها را برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کنیم.

    نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس کار خود را در زمینه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام داده است، عنوان کرد: مجلس تأکیدها و توصیه‌های لازم را داشته و قوانینی که باید را در حوزه حمایت از این شرکت‌ها و رفع موانع تولید و حمایت از دانش‌بنیان‌ها تصویب کرده است.

    مرادی اضافه کرد: در خصوص مسائل مربوط به فعالیت‌های دریایی استان جلساتی را با مجموعه دانشگاه کشتی‌سازی، امیرکبیر تهران و استان برگزار کردیم و بنا شد نشستی با حضور تمامی دستگاه‌های مرتبط با دریا برگزار کرده و یکپارچگی را در حوزه توسعه دریامحور در استان هرمزگان ایجاد کنیم.وی بیان کرد: غفلت‌های بسیار زیادی در حوزه پژوهش، اقتصاد، اشتغال‌زایی و سیاست‌های دریامحور در هرمزگان وجود دارد و برای برون‌رفت از این وضعیت نیازمند همگرایی و استفاده از دانش تمامی پژوهشگران، صنایع و دستگاه‌های استان هستیم.
    به گزارش ایسنا ؛ نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیئت‌مدیره فراکسیون توسعه دریامحور مجلس نیز در دست نمایندگان مردم هرمزگان است اما متأسفانه دستگاه‌ها از این ظرفیت بهره‌برداری لازم را نداشته‌اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.