حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2938 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    اسفند ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • غبارروبی گلزار شهدا توسط کارکنان شبکه بانکی استان هرمزگان
    ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
    شناسه : 4145
    بازدید 1380
    12
    به مناسبت هفته بانکداری اسلامی انجام شد دریانیوز// کارکنان شبکه بانکی عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان، گلزار شهدای بندرعباس راه غبارروبی و عطرافشانی کردند.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// کارکنان شبکه بانکی عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان، گلزار شهدای بندرعباس راه غبارروبی و عطرافشانی کردند.

    دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان در این مراسم گفت: امروز اگر امنیت، آرامش، مقام و منزلتی در کشور وجود دارد به خاطر جانفشانی و تلاش هایی است که شهدا انجام داده‌اند.حسن آرمات افزود: شهدا با نثار جان خود زمینه آرامش و خدمت را برای ما ایجاد کرده اند. آرمات اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم خدمات شایسته و درخور شان مردم کشور و برای خدا و رضای خدا انجام دهیم. وی عنوان کرد: نقش شبکه بانکی در اقتصاد کشور بسیار محوری است و در این موضوع تردیدی وجود ندارد. آرمات بیان‌کرد: ۸۰ درصد تامین مالی پروژه‌های کشور توسط شبکه بانکی انجام می شود که این نشان از اهمیت و جایگاه بانک های کشور دارد. دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان ادامه داد: شبکه بانکی کشور خوشبختانه روند رو به رشدی را پیدا کرده‌اند که می‌تواند در اقتصاد تاثیرات خود را نشان دهد.

    وی خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان نیز با همت و تلاش کارکنان شبکه بانکی و حمایت‌هایی که از سوی دولت صورت گرفته‌است، خدمات خوب و شایانی به مردم در حال ارائه است. آرمات با بیان اینکه تسهیلات شبکه بانکی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۵۰ درصدی در استان برخوردار بوده است عنوان کرد: در این مدت ۹ هزار فقره تسهیلات ازدواج و ۵ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری در هرمزگان پرداخت شده‌است و در زمینه تعهدات سفر ریاست جمهوری نیز اقدامات خوبی انجام شده است. این مسوول گفت: ۶۰ درصد از تسهیلات تکلیفی سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان به ارزش بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال توسط بانک‌های استان به سرانجام رسیده‌است. وی خاطرنشان کرد: شبکه بانکی استان همیشه در همه پروژه‌ها یاریگر بخش‌های دولتی و غیردولتی بوده و مشارکت مشارکت فعالی داشته‌است. دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان با بیان اینکه در تولید نیز بانک ها حرکت های بسیار خوبی انجام داده‌اند بیان کرد: ۵۰ تا ۶۰ درصد از املاک تملیکی که در اختیار بانک ها بوده است به صاحبان آنها یا تولیدکنندگان دیگر واگذار شده است. وی در پایان با بیان اینکه صحبت های دیگران در خصوص کارکنان بانک‌ها نباید باعث یاس و رنجش کارکنان شود اظهارداشت: اینگونه صحبت ها همیشه وجود داشته و در عملکرد ما تاثیری ندارد.قابل‌ذکراست؛ در حال حاضر بانک‌های ملی، مسکن، تجارت، پست بانک، دی، سپه، شهر، توسعه تعاون، توسعه صادرات، صنعت و معدن، قرض‌الحسنه مهر ایران، قرض‌الحسنه رسالت، صادرات، ملت، رفاه، کشاورزی، سینا و صندوق کارآفرینی امید عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.