حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2975 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 84×
  • تقویم شمسی

    فروردین ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • عیار سنجش مدیران در دولت سیزدهم مردمداری و تعامل است
    ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
    شناسه : 8193
    بازدید 1231
    5
    معاون استاندار و دبیر شورای اداری استان هرمزگان گفت: دریانیوز//مدیران کل دستگاه ها موظفند ماهی یکبار در میزهای خدمت در پایگاه های اقامه نماز جمعه شهرستان ها شرکت کنند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//مدیران کل دستگاه ها موظفند ماهی یکبار در میزهای خدمت در پایگاه های اقامه نماز جمعه شهرستان ها شرکت کنند.
    دکتر محسن خاکی نهاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان و دبیر شورای اداری استان در سفر خود به شهرستان خمیر با همراهی مدیران کل دفاتر حوزه معاونت در دیدار با حجت الاسلام صالحی امام جمعه شهرستان خمیر بیان کرد: هدف از سفرهای شهرستانی بررسی مصوبات شورای اداری و بررسی روند اقدامات دستگاه‌های اجرایی است.
    دبیر شورای اداری استان با بیان اینکه شاخص ارزیابی عملکرد مدیران مردم داری است افزود: عیار جایگاه مدیران در دولت سیزدهم مردم داری است و اگر مدیری مردم دار نباشد در جایگاه مدیران دولت سیزدم جایی ندارد و قطعا تغییر می کند.
    دکتر خاکی نهاد عنوان کرد: مدیران کل موظف هستند ماهی یکبار در یکی از میزهای خدمت در نماز جمعه حضور پیدا کنند.
    در ادامه حجت الاسلام صالحی امام جمعه شهرستان خمیر با اشاره به جایگاه جغرافیایی شهرستان خمیر گفت: انتظار است با توجه به شرایط خاص این شهرستان، ساختار مجموعه‌های اداری در خمیر باید تقویت شود.
    وی به مصوبات شورای اداری و اقدامات خوبی که در دولت سیزدهم توسط استاندار انجام شده، اشاره و بیان کرد: با توجه به مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف از جمله آموزش،بهداشت و درمان و مسکن؛ مدیران مرتبط هم مانند استاندار در اجرای امور مربوطه و مصوبات تسریع نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.